Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dank aan Regenboog2 en Barry, maar ....

Ik heb volgens de tip in de link van Barry het SD-kaartje uit de Etrex gehaald, De Etrex opnieuw opgestart, uitgezet. SD-kaartje er weer in en opnieuw de Etrex opgestart. Zonder resultaat.

Daarna heb ik de SD-kaart er weer uitgehaald en in mijn PC gestopt, en via die weg de betreffende GPX-bestanden in de map Garmin/GPX geplakt.

Zonder verbeterd resultaat. Na uitvoerige controle blijken 7 punten er niet in te staan.

Degene die ik mis zijn toevallig bijna allemaal zelf aangemaakte multi-cache waypoints in GPX formaat gemaakt met MapSend Lite.

Wp1 is gemaakt met GCtour zoals ik de meeste caches als GPX binnenhaal.

De multicache bestaat uit 9 WP's waarvan ik dus zelf 8 heb aangemaakt. Eén daarvan staat nu ook op de GPS.

Ze zijn alle 8 op dezelfde manier aangemaakt.

Geplaatst

Ik heb intussen het oude draadje gevonden, maar weet niet hoe ik een linkje kan plaatsen.

Het draadje heet: Geocaches niet zichtbaar in GPS, gestart door Perla op 17-7-2013.

Ik weet niet waar de 'hik' zit, Ik laad de caches in de GPS met de knop 'stuur naar GPS' dus niet de knop van de GPX. Er zit geen SD kaartje in mijn GPS, dus daar kan het ook niet aan liggen. Misschien moet ik er juist wel een in doen? Maar dan weet ik mogelijk helemaal niet meer waar ik ze naar toe schrijf.

Geplaatst

Offtopic, volgens mij is er ook thee van Perla

Ontopic

Vandaag nog wat geexperimenteerd en alle caches van de SD-kaart verwijderd en op het interne geheugen van de Etrex gezet.

Zelfde resultaat, mis nog steeds de 7 WP's. Sortering (Presentatie) van de caches maakt niet uit.

Geplaatst

We hebben ook een etrex 20 . In de vakantie hetzelfde probleem. Toen de gps uitgelezen op de computer en alle founds logs en gpx verwijderd en toen opnieuw erin gezet. Toen wel alles zichtbaar.

Toeval?? geen idee

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...