Diederikus Geplaatst 6 mei 2015 Geplaatst 6 mei 2015 Als je iets maar lang genoeg volhoudt, en je daarnaast de criteria van de statistiek een beetje slim kiest, ben je altijd wel ergens de beste in. Deze statistiek gaat over het aantal foto's dat bij de logs geplaatst wordt.
Linkalovers Geplaatst 6 mei 2015 Geplaatst 6 mei 2015 (bewerkt) .....de criteria van de statistiek een beetje slim kiest, ben je altijd wel ergens de beste in...... Onder het motto: Als er geen nieuws is, dan maken we nieuws? Of "kijk mij eens"? Ps. ik houd niet van "caches met stippen" of "stippen met caches" ! 6 mei 2015 bewerkt door Linkalovers 1
Peetee Geplaatst 6 mei 2015 Geplaatst 6 mei 2015 Knap hoor! En hoeveel foto's dat nou gemiddeld per logje?
Odlaniger Geplaatst 6 mei 2015 Geplaatst 6 mei 2015 Kan je voor mij ook een statitiek maken waar ik op nummer 1 sta?
DanPan Geplaatst 6 mei 2015 Geplaatst 6 mei 2015 Kan je voor mij ook een statitiek maken waar ik op nummer 1 sta? http://project-gc.com/Statistics/TopHidden?profile_name=Odlaniger&profile_country=Netherlands&country=Netherlands®ion=Gelderland&county=Apeldoorn&type%5B%5D=Unknown+Cache&submit=Filter
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden