TidiTada Geplaatst 14 april 2015 Geplaatst 14 april 2015 Wij hebben pas een Etrex 30 aangeschaft en zijn geen Premium Lid. Hierdoor kan je alleen loc-bestanden downloaden van geocaching.com. Geen probleem, want via basecamp kunnen we deze doorsturen naar onze gps. Maar nu komt het probleem; bij alle caches moeten we los de hoogte invoeren in basecamp voordat we hem doorsturen naar de gps. Anders ziet hij de caches niet. Iemand hier een oplossing voor?
Linkalovers Geplaatst 14 april 2015 Geplaatst 14 april 2015 (bewerkt) Vreemd. Ik heb je per PM de gpx-file van GC4F1M7 ( Iz-Severnoi-Zemli ) gestuurd. Kopieer de tekst in een txt-file en laad die eens via BaseCamp naar je Gps. Helaas, dat werkt dus niet. De helft van de HTML-code wordt er uitgehaald 14 april 2015 bewerkt door Linkalovers
Peetee Geplaatst 14 april 2015 Geplaatst 14 april 2015 Heb je al eens geprobeerd om de gegevens in de .loc-file met EasyGPS naar je gps te sturen?
sjouwer Geplaatst 14 april 2015 Geplaatst 14 april 2015 heb nog nooit last van gehad je kan de cache ook direct van de geocaching.com site in je etrex 30 laden ook de cache kiezen voor gpx file en dan met de hand in de map gpx zetten ging bij mij altijd goed
TidiTada Geplaatst 16 april 2015 Auteur Geplaatst 16 april 2015 Ik kan de .gpx file niet downloaden, omdat ik geen premium ben. En dan direct doorsturen krijg ik niet voor mekaar, doordat het niet meer door Chrome wordt ondersteund.
Japiejoo Geplaatst 16 april 2015 Geplaatst 16 april 2015 Via Firefox of Internet explorer al eens geprobeerd?
Linkalovers Geplaatst 16 april 2015 Geplaatst 16 april 2015 (bewerkt) ....En dan direct doorsturen krijg ik niet voor mekaar, doordat het niet meer door Chrome wordt ondersteund. ....Internet explorer al eens geprobeerd?Inderdaad. Sommigen vinden Chrome beter dan Internet-Explorer, maar met IE werkt het versturen van Gpx-files wel goed ( als je de Garmin-plugin juist hebt geïnstalleerd ). Je kan natuurlijk gewoon blijven browsen met Chrome en IE alleen gebruiken voor GC & Gps. 16 april 2015 bewerkt door Linkalovers
Aanbevolen berichten