Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij hebben pas een Etrex 30 aangeschaft en zijn geen Premium Lid. Hierdoor kan je alleen loc-bestanden downloaden van geocaching.com. Geen probleem, want via basecamp kunnen we deze doorsturen naar onze gps. Maar nu komt het probleem; bij alle caches moeten we los de hoogte invoeren in basecamp voordat we hem doorsturen naar de gps. Anders ziet hij de caches niet. Iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst (bewerkt)

Vreemd.

Ik heb je per PM de gpx-file van GC4F1M7 ( Iz-Severnoi-Zemli ) gestuurd. Kopieer de tekst in een txt-file en laad die eens via BaseCamp naar je Gps.

Helaas, dat werkt dus niet. De helft van de HTML-code wordt er uitgehaald

bewerkt door Linkalovers
Geplaatst

heb nog nooit last van gehad

je kan de cache ook direct van de geocaching.com site in je etrex 30 laden

ook de cache kiezen voor gpx file en dan met de hand in de map gpx zetten ging bij mij altijd goed

Geplaatst

Ik kan de .gpx file niet downloaden, omdat ik geen premium ben. En dan direct doorsturen krijg ik niet voor mekaar, doordat het niet meer door Chrome wordt ondersteund.

Geplaatst (bewerkt)

....En dan direct doorsturen krijg ik niet voor mekaar, doordat het niet meer door Chrome wordt ondersteund.

....Internet explorer al eens geprobeerd?

Inderdaad. Sommigen vinden Chrome beter dan Internet-Explorer, maar met IE werkt het versturen van Gpx-files wel goed ( als je de Garmin-plugin juist hebt geïnstalleerd ). Je kan natuurlijk gewoon blijven browsen met Chrome en IE alleen gebruiken voor GC & Gps. bewerkt door Linkalovers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...