Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hallo mede cachers,

Ik ben de afgelopen maand aan het hobbyen geweest en heb een leuke traditional in elkaar gezet. Nu ben ik op zoek naar een goede locatie in of in de omgeving van breda. Het lastige is, dat de cache circa 50x50x50 cm groot is, en hij op een paaltje staat op circa 1meter hoogte. Dit omdat de cache niet zomaar te openen is en gepuzzeld moet worden. Het moet dus ook een locatie zijn die niet opvalt en mensen rustig kunnen puzzelen. de cache hoeft niet ingegraven te worden oid, enkel een paalhouder in de grond.

Is er iemand in de omgeving breda die mij kan helpen zoeken?

groeten, t-en-t

Geplaatst

Ik zou zeggen trek er komende weekenden eens op uit om naar wat mooie plekjes te zoeken. Er is zoveel te beleven in en rond Breda.

Geplaatst

Hartstikke mooi dat je een fraaie cache behuizing hebt gebouwd, maar het lijkt mij een moeilijke opgave om daar achteraf een geschikte locatie voor te zoeken.
Persoonlijk zou ik het andersom doen, dus eerste een geschikte plek zoeken, onderzoeken welk soort behuizing ter plekke geschikt zou zijn en dan de hele verdere rataplan (inmeten, welke caches liggen in de buurt, toestemming vragen, behuizing bouwen enzovoort) in gang zetten.
Je bent immers, zoals je zelf al schrijft, tamelijk afhankelijk van wat de omgeving aan mogelijkheden biedt.
Ik hoop dat je op deze manier nog een goede plek vindt want zoals @rend al aangeeft, er zijn mooie plekken genoeg in de omgeving van Breda.
Eerlijk gezegd zou ik, als ik lokaal actief was, de plekjes waar ik zelf plannen voor had voor mijzelf houden, maar wellicht is er een cacher die met jou op pad wil om de mogelijkheden te onderzoeken.
Succes...

Geplaatst

Ik herken het probleem, de waypoints die ik gebruik zijn ook vaak wel groot en opvallend. Erg moeilijk te verbergen als het bos kaal is in de winter.

Zoiets groots kun je alleen verbergen in het volle zicht als het thuishoort in de omgeving of anders in een dicht dennenbos.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...