Spring naar bijdragen

Favorieten Toekennen Lukt Niet Meer


cinq

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn premium lidmaatschap iets te laat betaald waardoor ik enkele dagen weer als basis lid stond genoteerd. Na de betaling werd ik weer premium. Waarschijnlijk is hierdoor iets misgegaan want ondanks dat ik nu premium lid ben kan ik geen favorieten meer toekennen, ik ontvang wel de punten bij elke 10 founds.

Het was toch zo, dat je bij het loggen meteen een vakje zag om de favo toe te kennen, als ik het me goed herinner?

Iemand een idee waar ik dit kan melden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat is inderdaad vreemd. Mijn ervaring (ik verleng ook niet automatisch, dus wordt het wel eens wat later) is dat alle functionaliteit meteen terug is als je opnieuw PM bent.

 

Je kunt het hier melden. Mijn ervaring is dat het wel een aantal dagen kan duren voor je een reactie krijgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit en weer inloggen werkt niet, het probleem blijft bestaan, helaas.

Ik kreeg een mail van de Geocaching Community Manager: ' Ik heb uw favoriete punten' aangepast.

Duidelijk een misverstand, met 100 founds kun je geen 100 favo's krijgen om toe te kennen.

Dus maar weer teruggemaild met nogmaals een verduidelijking van waar het probleem zit.

Ik dacht dat het wellicht aan de Adblocker lag, uitgezet, maar daar lag het ook niet aan, dus maar weer aangezet, ben geen fan van teveel reclame.

Maar weer wachten op antwoord van de GCM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...