MarcoDomi Geplaatst 28 maart 2015 Geplaatst 28 maart 2015 Ons Soep-Stamp-Smul event heeft de organisatie (2 gezinnen, waaronder dat van mezelf) ongeveer 60 euro gekost uit eigen zak. Ik heb het er graag voor over gehad. Maar nog liever had ik quitte gespeeld.
barny Geplaatst 28 maart 2015 Geplaatst 28 maart 2015 Do, dus volgende keer iets slimmer aanpakken en dan kan er zonder prijsverhoging wel Kiet gespeelt worden
MarcoDomi Geplaatst 28 maart 2015 Geplaatst 28 maart 2015 Tja absolute beginners, hè Barny! Het was er niet minder gezellig om :-)
de kikkers Geplaatst 29 maart 2015 Geplaatst 29 maart 2015 Hoi Domi:Volgens ons zou het zo maar kunnen dat zelfs Barny van een eetlepel Snert houdt. Als je dit Event volgend jaar nog een keer gaat organiseren, komt Barny waarschijnlijk ook langs om Snert te proeven...toch?
barny Geplaatst 29 maart 2015 Geplaatst 29 maart 2015 (bewerkt) ik was er de afgelopen editie ook bij http://coord.info/GLGM3HV9 en plaatste deze foto op mijn twitter was/s het toeval dat ik heel kort daarna ruim 3 weken ziek was? Barny 29 maart 2015 bewerkt door barny
de kikkers Geplaatst 29 maart 2015 Geplaatst 29 maart 2015 Goedemorgen Barny en alle andere forumlezers, Volgend jaar smaakt de soep beslist anders (wij hebben gisteren bijvoorbeeld borden vol met snert gegeten, omdat dit zowat bij Scouting dagelijkse kost is. Wij zijn daar absoluut niet ziek van geworden. Ook kom je een volgende keer geen revieuwer tegen, dat is vast en zeker. Je komt volgend jaar dus gewoon weer langs?Lieve groetjes (allemaal)Kikker
Twentse Mug Geplaatst 29 maart 2015 Geplaatst 29 maart 2015 Een cache neerleggen kost geld. Moet je dan maar entreegeld vragen aan een cacher om die cache te laten loggen? Waarom bij een event dan wel?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden