Spring naar bijdragen

2001


antarctica

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Er gaat iets mis met de berichten op dit forum. In mijn eerdere (nu voor mij niet meer zichtbare) bericht schreef ik:

"Cachers uit 2001 die ik nog regelmatig tegenkom en nog zeer actief zijn: Zuurtje, Goofy, zompies en IJskimo (al logt deze laatste niet alles meer, hij hield in oktober j.l. nog wel een Halloween event)"

 

Verder heb ik vorige week nog aan tafel gezeten met Koos de Kapper en zijn ook nog actief: JoWi, boyscout, gr en de Eagles.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geocacher van het allereerste uur ben ik niet. Ik ben lid van .com geworden in mei 2002. Dus een jaartje later ...

 

Dit berichtje heb ik getikt als test, omdat ik de laatste 5-6 berichtjes niet kon lezen. Nu lijkt het weer te werken. Zo te zien hadden Sivota en Goofy er ook last van ... Het bericht mag wat mij betreft door de mod verwijderd worden.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kikker kent al: Phoenix Night, Antarctia, Sivota, de Zompies, Goofy (kikker is kort geleden nog op bezoek geweest),

Kortom: Kikker kent zoveel ouwe stompen. Eigenlijk iedereen wel uit 2001, denken we.

 

Dankjewel Geoman. Ik hoop dat het goed met je gaat!

 

Voor alle andere geïnteresseerden: de KikkerS gaan morgen voor de verandering weer in Alkmaar op bezoek. Deze keer niet om te geocachen.

 

Fijne avond allemaal :)

 

Speciaal voor Goofy: graag tot snel. X van Kikker

bewerkt door de kikkers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie #14 van Antarctica. Ik heb hier dus niets te zoeken. Maar:

In 2001 heb ik iemand in het bos zien lopen met een gps die vertelde dat hij bezig was met een speurtocht. Het duurde 9 jaren voordat ik zelf speurneus werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In 1999 kocht ik mijn eerste Garmin bij Correct. Een, vergeleken met nu, stokdove 8 kanaals GPS. Hij liet alleen coordinaten zien. Handheld GPSen met een kaart waren er nog niet. De GPSMAP kwam pas twee jaar laten meen ik.
Mijn eerste kennismaking met Geocaching was het inmiddels legendarische artikel in Intermediair, januari 2001.

De eerste cache ( In Belgie, hier lag amper wat) was daarna snel gevonden. Besmet geraakt en nooit genezen.

De naam van Hawkeyes mag hier niet ontbreken. Hij was de eerste die 100 caches op zijn naam mocht schrijven. Om dit te bereiken trok hij maanden lang het hele land door.
In September 2001 ontmoette ik hem op het allereerste event ever in Nederland. 12 deelnemers :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...