Spring naar bijdragen

Weekend Zuid Limburg Maar Moeilijk Ter Been


Kliermier

Aanbevolen berichten

Komend weekend verblijven we in Gulpen.

Aangezien ik sinds ons vorige weekendje weg in Assen slecht loop (ja ook bij Geocaching op de fiets kunnen je knieën het begeven) zoek ik tips voor leuke caches die met de auto te doen zijn en waarbij niet veel gelopen hoeft te worden.

Ik ben dus niet op zoek naar voortuincaches of micro's op een totaal oninteressante plek.

Aangezien wij in de provincie Utrecht wonen, zijn we niet erg bekend in het Limburgse.

 

Bedankt alvast

Yvonne

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wij hebben ooit eens de serie "Aan het kruis genageld" met de auto gedaan, vanwege toenmalige gelijksoortige problemen. Je rijdt dan door de heuvels en verbaast je over de aantallen veldkruizen, die ter plekke geplaatst zijn. De caches zelf zijn veelal eenvoudige traditionals en niet moeilijk te vinden / loggen, maar de plekjes waar je naar toe geleid wordt zijn typisch Limburgs. Vaak boven op een heuvel met een fraai uitzicht. De auto kan meestal op korte afstand van de cache geparkeerd worden. Het is een oplossing voor als je even niet lopen kan, want laten we eerlijk zijn.... Het is een wandelgebied bij uitstek. Maar soms gaan dingen even niet zoals je graag zou willen, dat ze zouden moeten gaan en dan is een tochtje langs veldkruizen een mooi alternatief. En als je geluk hebt en je neemt bij ieder kruis de tijd voor een verzoekje, dan kun je mogelijk bij kruis 23 weer lopen..... Er zijn vreemdere dingen gebeurd in dat gebied.... haha :-) Bij ons hielp het overigens geen barst....

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kliermier,

Als je zo slecht ter been bent, dan zijn de 3 mergellandroute caches misschien iets voor jou. Deze multi's zijn met de auto te doen. Het gaat hierbij om GC4NJY1, GC4YCCM en GC5ECPZ.

Veel plezier in het heerlijke zuiden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...