Spring naar bijdragen

Gsak Statistieken Worden Niet Meer Doorgegeven Aan .com


PD3R

Aanbevolen berichten

Sinds kort worden mijn gsak statistieken niet meer geupdate naar geocaching.com.

Ik werk met findstatsgen3, en normaal gesproken als ik de macro startte werden de statistieken automatsich bijgewerkt op mijn profiel op de geocaching.com website.

Dit werkt al zo een kleine 2 maanden niet meer, en ik kan niet vinden waardoor dit komt.

Heb al eens nieuwe API aangevraagd, maar nog steeds zonder resultaat.

Pocket queries kan ik gewoon wel draaien van GSAK vanaf geocaching.com, dat werkt gewoon.

Ook werkt findstatsgen normaal, alleen bij de update naar geocaching gaat het mis.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn, of wat ik kan doen zodat dit weer gaat werken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit heeft te maken met de nieuwe serveromgeving van .com

de zgn api kan niet meer rechtstreeks schrijven op het gc profiel, dit zal niet verholpen gaan worden door gsak of .com vanwege de zgn hack-veiligheid van de servers

de enige optie is het handmatig plakken (ctrl-v) in het .com profiel na het runnen van findstatsgen, de data staat dan nl al op het klembord

helaas dus..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de macro hebt gerund wordt er automatisch een pagina geopend in je browser met je nieuwe profiel pagina. Daarna krijg je het dosscherm te zien waarin staat dat hij bezig is met het bijwerken van je profiel. Op dat moment is de complete code al gekopieerd naar je clipboard. Als je dan naar je gc profiel gaat, de code onder BIO volledig verwijderd (of alleen CTRL+A om alles te selecteren) en CTRL+V doet is je profiel bijgewerkt (nadat je hebt opgeslagen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet iemand wat meer van die hack veiligheid? Ik hield mijn profiel ook up to date met een scriptje. Zelfs na het toevoegen van het _RequestVerificationToken krijg ik het niet meer voor elkaar. Ter info, ik gebruik de cUrl module van PHP.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het forum van GSAK wordt hier ook over gediscussieerd.

Het laatste nieuws is dat Groundspeak 'er over nadenkt' om die mogelijkheid weer terug te draaien. Dat was 10 dagen geleden. Geen idee hoe lang ze er over na moeten denken.

http://gsak.net/board/index.php?showtopic=17385&view=findpost&p=216855.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...