Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ja hoor, dat kan. Je moet er vooral rekening mee houden dat het onderhoud goed gedaan kan worden. Ik zou dus materiaal achterlaten zodat men niet veel moeite hoeft te doen om dingen te repareren, logrolletjes te vervangen etc.

Mijn partner heeft zo ook een keer een cache vervangen van een Nederlander die in het buitenland woont, omdat de cache geript was. De eigenaar doet verder zelf onderhoud bij bezoek in Nederland.

Geplaatst

Geef duidelijk aan bij de reviewer wie het onderhoud gaat uitvoeren, met naam en telefoonnummer.

De reviewers zijn momenteel sowieso streng wat toestemming betreft, althans, dat is de ervaring in mijn omgeving. Geef dus voldoende info.

Tip: via de mail kun je prima logboekjes mailen naar degene die het onderhoud uivoert. Of logrolletjes. Deze bijvoorbeeld: http://lteunis.geocacher.nl/index2.html

Geplaatst

Heb zelf jaren geleden een achttal caches geplaatst in de buurt van Collonges la Rouge. Steeds zelf voor onderhoud gezorgd, maar we hadden wel een persoon die eventueel voor onderhoud zou kunnen zorgen, die naam hebben we ook aan de reviewer doorgegeven. Nu we niet meer in die regio komen, heeft een ander team op ons verzoek, onze caches geadopteerd. (o.a. la chaise du diable bij Meyssac )

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...