R.D.Kadaster Geplaatst 7 oktober 2014 Geplaatst 7 oktober 2014 Ik zag dat hier op de website een overzicht uit 2006 stond. In de vakantie liep ik er tegen aan dat bepaalde punten er niet meer waren. Dus geprobeerd een nieuw overzicht te maken. Dit overzicht bevat all stations per blad en punt. De gegevens uit RDmeetpunten060506 heb ik gebruikt om vervallen meetpunten toe te voegen, want die zijn soms nog vindbaar. Door het opgeven van je thuis locatie in RD, wordt de afstand tot alle meetpunten bepaald. Het document is in het nieuwere MS Office formaat *.xlsx. RDmeetpunten20141001.xlsx
cos(phi) Geplaatst 20 mei 2015 Geplaatst 20 mei 2015 Interessant! Ik doe al 54 jaar aan "point hunting". Met name de RD-punten. Blijkbaar zijn er nog genoeg punten over welke nog niet zijn opgenomen in de lijst van 2006. Ik weet zeker dat er nog meer "oude punten zijn". Ik vind nog steeds oude meetpunten. .... .... ECHTER; ik kan het excel bestand van 2014 niet openen; mededeling is "kan niet voldoende pagina's laden". Is er een betere / andere methode om die lijst alsnog binnen te halen? Graag een oplossing. cos(phi)
Linkalovers Geplaatst 20 mei 2015 Geplaatst 20 mei 2015 (bewerkt) .....ECHTER; ik kan het excel bestand van 2014 niet openen; mededeling is "kan niet voldoende pagina's laden". Is er een betere / andere methode om die lijst alsnog binnen te halen? Graag een oplossing. Ik heb hetzelfde en dat is volgens mij normaal. Want je opent een Excel bestand in je browser. Oplossing: Na het openen van het bestand in je browser, kan je de file ook downloaden. Ik gebruik Chrome en midden bovenin het scherm, staat ( naast het printer-icoon ) ook een download-icoon. Na het downloaden, staat de file lokaal en kan je er 'alles' mee doen. 20 mei 2015 bewerkt door Linkalovers
R.D.Kadaster Geplaatst 30 juli 2024 Auteur Geplaatst 30 juli 2024 Op 7-10-2014 om 15:03 zei R.D.Kadaster: Ik zag dat hier op de website een overzicht uit 2006 stond. In de vakantie liep ik er tegen aan dat bepaalde punten er niet meer waren. Dus geprobeerd een nieuw overzicht te maken. Dit overzicht bevat all stations per blad en punt. De gegevens uit RDmeetpunten060506 heb ik gebruikt om vervallen meetpunten toe te voegen, want die zijn soms nog vindbaar. Door het opgeven van je thuis locatie in RD, wordt de afstand tot alle meetpunten bepaald. Het document is in het nieuwere MS Office formaat *.xlsx. RDmeetpunten20141001.xlsx Ik ben een aantal jaren geleden gestopt met geocaching enz. Maar krijg nog steeds verzoeken voor dit overzicht. Ik hoop met onderstaande link direct toegang te kunnen blijven geven. Ik hoop dat deze wel direct toegankelijk blijft RDmeetpunten2014001.xlsx Een aantal gegevens in het overzicht zijn niet meer beschikbaar omdat het kadaster gegevens afgeschermd heeft: niets is zo veranderlijk als het internet.... 1
Aanbevolen berichten