Spring naar bijdragen

Een Oplossingsformulier Als Pdf Toevoegen


everforever

Aanbevolen berichten

In een cache die ik aan het maken ben, komt een tabel voor.

Graag wil ik deze tabel als apart formulier ook nog toevoegen, zodat het apart uit te printen is om erin te kunnen werken.

Graag zou ik dat als PDF doen, maar het systeem accepteert dat niet onder "upload foto". Is er een andere manier om dit op de geocache site te plaatsen, want ik heb mijn computer niet altijd aan.?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wow allebei bedankt vor dit supersnelle antwoord.

Het is gelukt op beide manieren. Dom dat ik niet aan dropbox gedacht heb.

Hou de cache "High Five !" in de gaten.

http://www.geocaching.com/geocache/GC5DE5N_high-five?guid=295b6ac5-c966-4fe9-999e-3043c274b461

bewerkt door everforever
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iets als Dropbox of een andere externe site werkt normaal gesproken prima, maar eigenlijk is dit een missende feature op de GC site. Waarom wel een jpg een geen pdf kunnen uploaden? Het probleem met de externe site is dat je weer afhankelijk ben van een andere server, daardoor duurt het langer om te laden en mogelijk is de externe server offline, dit hebben wij met onze cache (precies zelfde toepassing) helaas al vaker gehad. Misschien toch maar eens een verzoek indienen bij Groundspeak om PDF's toe te staan als upload.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diensten als Dropbox zullen niet snel offline zijn en zeker niet vaker als geocaching.com zelf. Hoewel het inderdaad wel handig is om ook andere formaten als attachment te kunnen uploaden is het gebruik van een andere server niet trager, maar over het algemeen juist sneller.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...