Team RASC Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 is er een macro/instelling ergens om banners standaard in je profiel op te nemen wanneer je een cache logt? Ik lees nml niet altijd de hele beschrijving. En vaak staat de banner ergens onderin. Die wordt dus met enige regelmaat gemist. Hoor graag van u. Groet en happy caching, Team RASC Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erik_Los Geplaatst 22 september 2014 Share Geplaatst 22 september 2014 ik kan zo een twee drie alleen een FSGPlugin_GenBanner vinden... maar ook die werkt volgens mij niet zonder tussenkomst van de gebruiker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fredennel Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Het antwoord op de vraag heb ik niet. Misschien in hetzelfde topic de vraag: Hoe moet ik een banner in mijn profiel plaatsen als geen html code erbij staat? Reacties zijn welkom. Groetjes Fredennel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 5 oktober 2014 Share Geplaatst 5 oktober 2014 Dan kun je de html code meestal wel vinden in de bron (rechtermuisknop-bron weergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fredennel Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Dan kun je de html code meestal wel vinden in de bron (rechtermuisknop-bron weergeven. Hartelijk dank, ik ga het binnnenkort proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Japiejoo Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 (bewerkt) @Fredennel Je kan ook hier meer informatie vinden: http://www.geocachingtoolbox.com/index.php?lang=nl&page=htmlImageProfilePage 6 oktober 2014 bewerkt door Japiejoo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team RASC Geplaatst 8 oktober 2014 Auteur Share Geplaatst 8 oktober 2014 Maar goed. Als ik het goed begrijp is er dus geen macro die de code van de cachepagina af weet te plukken wanneer die beschikbaar is. De cacher zal dus zelf de hele pagina moeten lezen en een eventuele code gaan kopieren en plakken. ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 8 oktober 2014 Share Geplaatst 8 oktober 2014 Aangezien er geen standaard is voor een banner, kan een macro daar ook niet echt wat mee. Hooguit zou ie alle plaatjes van de pagina kunnen ophalen en daar wat code omheen plakken, waarbij je dan zelf uit moet zoeken welke afbeelding je nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden