toyske Geplaatst 15 september 2014 Geplaatst 15 september 2014 Hello,Wie heeft er een Oregon 650Mijn vraag is: Bij het maken van een pocket query krijg ik deze niet volledig op mijn oregon650,vroeger geen probleem ( zie ze wel allemaal staan in basecamp, map source en in gapp )Een heel deel van de caches komen niet te voorschijn op de OregonAl geprobeerd met basecamp,mapsource,en gapp;... Heb ook een Dakota 20 en daar geen probleem bij het overzetten van de caches Gr toyske
Geomonden Geplaatst 15 september 2014 Geplaatst 15 september 2014 Hoe ver zijn de caches weg? Als ze te ver zijn (hoe ver precies weet ik niet) dan zie je ze niet. Wie weet trouwens hoe ver?
toyske Geplaatst 15 september 2014 Auteur Geplaatst 15 september 2014 Hoe ver zijn de caches weg? Als ze te ver zijn (hoe ver precies weet ik niet) dan zie je ze niet. Wie weet trouwens hoe ver? De afstand heeft er niets mee te maken,sommige die verder liggen staan er op. En het lukt wel met de Dakota 20. Een raadsel ?????
Heracross Geplaatst 15 september 2014 Geplaatst 15 september 2014 Heb je iets van een filter aan staan? maw, kun je kijken of er overeenkomsten zijn tussen de ontbrekende caches?
Team BeagleBrothers Geplaatst 15 september 2014 Geplaatst 15 september 2014 (bewerkt) Ik heb een 650t Het lijkt er inderdaad op dat je een filter aan hebt staan, ik sluit me voor wat dat betreft helemaal bij Heracross aan. Probeer anders de bewuste caches nog eens te selecteren in Basecamp en ze alsnog een keer apart naar je 650 te sturen middels de "verzend mijn verzameling naar toestel..." knop boven in de knoppenbalk. 15 september 2014 bewerkt door BeagleBrothers
Audicien Geplaatst 15 september 2014 Geplaatst 15 september 2014 De cirkel waarop de oregon 600 serie de cache's laat zien is maximaal 800 km. Te vinden bij Stel in > kaart > geavanceerde instellingen > zoomniveaus > geocaches > instelbaar op auto maar ook op 5 meter t/m 800 km Wellicht dat hier je cirkel te klein staat.
toyske Geplaatst 16 september 2014 Auteur Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) De cirkel waarop de oregon 600 serie de cache's laat zien is maximaal 800 km. Te vinden bij Stel in > kaart > geavanceerde instellingen > zoomniveaus > geocaches > instelbaar op auto maar ook op 5 meter t/m 800 km Wellicht dat hier je cirkel te klein staat. Heb naar de instellingen gekeken deze stond op auto en nu eens gezet op 800 km zelfde resultaat Zelfs bij rechtstreeks van geocaching ( stuur naar de gps ) enkele proberen door te sturen lukt niet meer. Er moet ergens een slechte communicatie zijn met de computer en de oregon denk ik Ook geprobeerd om het gpx bestand rechtstreeks in de map gpx van de gps te zetten. Al van alles geprobeerd maar tot nu geen resultaat Ook al geprobeerd met nieuwe pocket query's Wat wel raar is met de dakota 20 geen probleem. Alle hulp is welkom en bedankt voor jullie reactie ik heb hier zojuist een route gemaakt in base camp en deze doorgestuurd naar de gps en dat is wel gelukt ??? 16 september 2014 bewerkt door toyske
Team Gelaen Geplaatst 16 september 2014 Geplaatst 16 september 2014 Als je de GPS aan de computer koppelt en dan vervolgens via de verkenner naar de directory op de GPS gaat waar het betreffende GPX bestand staat, en dan het GPX-bestand opent met een tekst-editor (bv notepad++), staan de verwachte geocaches in dat bestand? Als dat nl zo is lijkt me dat je het inderdaad in de filters of zo moet zoeken. Jan
Heracross Geplaatst 16 september 2014 Geplaatst 16 september 2014 mooi dat je het allemaal geprobeerd hebt, maar hoe zit het nou met de filters? "kun je kijken of er overeenkomsten zijn tussen de ontbrekende caches?"
toyske Geplaatst 16 september 2014 Auteur Geplaatst 16 september 2014 mooi dat je het allemaal geprobeerd hebt, maar hoe zit het nou met de filters? "kun je kijken of er overeenkomsten zijn tussen de ontbrekende caches?" Wat bedoel je met filters Weet niet waar ik dit moet zoeken,sorry.
Heracross Geplaatst 16 september 2014 Geplaatst 16 september 2014 (bewerkt) Ik heb een dakota, dus ik weet ook niet hoe dit in de oregon 650 werkt. Maar het is mogelijk om bijvoorbeeld alleen de caches te tonen met een bepaald attribute of een bepaalde DT waarde. vandaar de vraag: "kun je kijken of er overeenkomsten zijn tussen de ontbrekende caches?" Als dat namelijk het geval is, dan weet je zeker dat er een filter aanstaat, waarbij de desbetreffende caches gefilterd (en dus niet getoond) worden. hier staat de handleiding: http://static.garmincdn.com/pumac/Oregon_6xx_OM_NL.pdf blz 7 zo te zien 16 september 2014 bewerkt door Heracross
toyske Geplaatst 16 september 2014 Auteur Geplaatst 16 september 2014 Ik heb een dakota, dus ik weet ook niet hoe dit in de oregon 650 werkt. Maar het is mogelijk om bijvoorbeeld alleen de caches te tonen met een bepaald attribute of een bepaalde DT waarde. vandaar de vraag: "kun je kijken of er overeenkomsten zijn tussen de ontbrekende caches?" Als dat namelijk het geval is, dan weet je zeker dat er een filter aanstaat, waarbij de desbetreffende caches gefilterd (en dus niet getoond) worden. hier staat de handleiding: http://static.garmincdn.com/pumac/Oregon_6xx_OM_NL.pdf blz 7 zo te zien Bedankt voor de hulp,het is gelukt. Instellingen veranderd volgens de handleiding. Er is nog een ander probleem,maar in base-camp : pocket query's aan gemaakt en sommige caches staan als gevonden en is niet zo. Zou een probleem zijn die gekend is.
barny Geplaatst 16 september 2014 Geplaatst 16 september 2014 goh, een handleiding! wat is dat voor een ding? Barny
Roelof.Eowyn Geplaatst 18 september 2014 Geplaatst 18 september 2014 Das een soort ding met blaadjes Barny, je weet wel van die witte velletjes waar we vroeger ( en ik nu nog steeds doe) caches op printen. Lijkt op een logboek maar dan anders.
Aanbevolen berichten