Spring naar bijdragen

Cache gekloond...


Gast Pagliacci

Aanbevolen berichten

Gast Pagliacci
Erik heeft de kloon inmiddels naar het archief verwezen.

 

Show is over.

 

Locutus

Dit ging sneller dan ik had verwacht..... :D

 

Iedereen bedankt voor jullie hulp...

 

 

Gary... ;)

(Leeuwarden)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zou het niet kunnen zijn dat we hier te maken hebben met een gewone simpele beginnende geocacher die niet snapt hoe het eraan toegaat en hoe je moet doen.?

Die b.v. niet weet dat je een cache moet loggen ipv. er eenje te maken? Die nu niet beter weet of hij heeft aan een verplichting tot loggen voldaan? Wel een beetje bewerkelijk en ingewikkeld zo loggen maar je moet wat voor je nieuwe hobby over hebben en wat drempels overwinnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het niet kunnen zijn dat we hier te maken hebben met een gewone simpele beginnende geocacher die niet snapt hoe het eraan toegaat en hoe je moet doen.?

Die b.v. niet weet dat je een cache moet loggen ipv. er eenje te maken? Die nu niet beter weet of hij heeft aan een verplichting tot loggen voldaan? Wel een beetje bewerkelijk en ingewikkeld zo loggen maar je moet wat voor je nieuwe hobby over hebben en wat drempels overwinnen.

Twinlife heeft de cache gisteren dus gelopen en gevonden en heb het logboekje gelezen en laatste log was van KREK en die is ook gewoon gelogt op 8mei ,dus die optie valt ook al af.

Ik blijf erbij dat het geoon om een of andere flauwe grap gaat. ;)

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi,

 

Nu een volgende vraag. Hoe zit het precies met het approven. Nog niet zo lang geleden. Ca. twee maand geleden heeft een kennis van me toestemming gevraagd om een cache te plaatsen op een bepaalde lokatie. Die toestemming kreeg hij (want het betreft hier een hij) niet. :no: Nu zijn we twee maand verder en ligt er toch een cache op exact dezelfde lokatie. :( Alleen niet geplaatst door die kennis. :no: Rara hoe kan dat dan? ;) Misschien was de approver wel aan vakantie toe? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Pagliacci
Zou het niet kunnen zijn dat we hier te maken hebben met een gewone simpele beginnende geocacher die niet snapt hoe het eraan toegaat en hoe je moet doen.?

Die b.v. niet weet dat je een cache moet loggen ipv. er eenje te maken? Die nu niet beter weet of hij heeft aan een verplichting tot loggen voldaan? Wel een beetje bewerkelijk en ingewikkeld zo loggen maar je moet wat voor je nieuwe hobby over hebben en wat drempels overwinnen.

Zou best kunnen, had deze optie nog niet overwogen... ;)

 

Ik vindt hoe dan ook dat alles erg goed, en met veel hulp an andere geocachers, is opgelost.

Ben wer erg nieuwsgierig wat er precies is gebeurd.

 

Zal er wel niet mee te maken hebben maar, tijdens een routine controle ongeveer 14 dagen geleden, door een medecacher en goede vriend (Bitje), zijn enkele erotische plaatjes en etenswaren in de cache aangetroffen. Deze zijn uiteraard i.v.m. het vinden door/met kinderen verwijderd.

 

Het blijft een leuke hobby, en ik blijf het met mijn Vista en veel plezier doen. :D

Iedereen bedankt...

 

Gary...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vindt hoe dan ook dat alles erg goed, en met veel hulp an andere geocachers, is opgelost.

Ben wer erg nieuwsgierig wat er precies is gebeurd.

 

 

Het blijft een leuke hobby, en ik blijf het met mijn Vista en veel plezier doen. ;)

Iedereen bedankt...

Heb je nog overwogen om de cache te verplaatsen?

Dit vraag ik omdat het eindcoordinaat wel een tijdje bekent is geweest,en de verstopplaats schrikt op dit moment ook beetje af omdat er nogal veel van die prikplanten groeien.

 

Je zal er denk ik nooit achterkomen wat er precies is gebeurt.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Pagliacci
Heb je nog overwogen om de cache te verplaatsen?

Dit vraag ik omdat het eindcoordinaat wel een tijdje bekent is geweest,en de verstopplaats schrikt op dit moment ook beetje af omdat er nogal veel van die prikplanten groeien.

 

Je zal er denk ik nooit achterkomen wat er precies is gebeurt.

 

 

Gr Twinlife  :D

Moet bekennen dat ik nooit rekening heb gehouden met brandnetels... en ik heb net een doosje getimmerd, één voor mijzelf en één voor Broek (elfstedencache) Ik was dus al van plan hem een andere behuizing te geven. En wellicht een wat miinder prikkelbaar plekje... ;)

 

Gary

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...