Spring naar bijdragen

Cache gekloond...


Gast Pagliacci

Aanbevolen berichten

Gast Pagliacci

:D Kreeg vanmiddag bericht van een medecacher dat ik nog een cache had verstopt naast mijn reeds bestaande cache.. ???? :thumbup:

 

Ik begreep het ook niet... :D Tot ik op de overzichtkaart keek, en er inderdaad nog een cache was aangemaakt met daarop de naam en lokatie van de Leeuwarden Bos. :blink:

 

Hierop wordt dus de lokatie prijsgegeven van de uiteindelijke (multi)cache, jammer...

(Hieruit blijkt de opzet)

 

Ondanks dat mijn naam (Pagliacci) erboven staat, Blijkt het aangemaakt te zijn door ene:

 

stokersson

 

Member Since: Wednesday, April 07, 2004

Status: Active User

Last Visit: Sunday, May 09, 2004

 

Ik kan het daardoor ook niet verwijderen...

 

Zal binnenkort proberen dit misverstand uit de wereld te helpen...

(Als iemand weet wat ik zou kunnen doen hiertegen, hoor ik het graag.)

 

Gary...

 

ps.

 

De echte:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai....aspx?wp=GCHBZB

 

De kloon:

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai....aspx?wp=GCJCYY

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Erg flauw van meneer of mevrouw Stokersson.

 

Als je een cache aanmaakt kan je elke naam erbij zetten die je wilt, dus ook die van een werkelijk bestaande medecacher. Volgens mij valt hier niets aan te doen.

 

Probleem ligt volgens mij bij de approver. Hij zou erop moeten toezien dat er geen twee caches dichtbij hetzelfde coördinaat komen te liggen, iets dat ook al gebeurd is in de buurt van Soesterberg.

Van de andere kant, als hij geen gegevens heeft van een bepaalde multicache, ofwel als je cache nog door een Amerikaan is goedgekeurd, dan kan je ook niet bij hem aankloppen.

 

We hebben te maken met een uiterst vervelende manier van spoilen. Hopelijk is het te tijdrovend voor anderen om op deze manier een goed uitgezette multicache te bederven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Pagliacci
Probleem ligt volgens mij bij de approver. Hij zou erop moeten toezien dat er geen twee caches dichtbij hetzelfde coördinaat komen te liggen, iets dat ook al gebeurd is in de buurt van Soesterberg.

Ha ha ha, :thumbup:

 

Het is nog sterker. het gaat om hetzelfde doosje... :DMIJN DOOSJE

 

 

Ik kan de lol er ook wel van inzien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nog sterker. het gaat om hetzelfde doosje... :D  MIJN DOOSJE

 

Dat was me duidelijk

 

Ik kan de lol er ook wel van inzien...

 

OWH...??? Wat is dan het probleem..??

 

(ik zie er de lol niet van in overigens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry, maar nu snap ik er dus helemaal niets meer van. :blink:

Als je een cache plaatst, moet hij "geapproved" worden. Dit snap ik helemaal en heb hier geen probleem mee. :D

Nu is de approver op vakantie (hardstikke mooi, dat we allemaal van onze vrije tijd mogen genieten) en verschijnen er dus nieuwe caches op de site, zoals deze spookcache en bijvoorbeeld vandaag ook het oranje gevoel. De approver is er niet maar toch een nieuwe cache??? :thumbup:

Die moet toch controleren of er toestemming is gevraagd etc.???????

 

Snap ik het niet meer??? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij was makkelijk te vinden vanmiddag wij vonden het al een beetje vreemd maar ja in geocache land kun je alles verwachten.

Dit is dus de dubbelslag van het Noorden waar Twinlife (mis)gebruik van gemaakt heeft.

 

Ik vind het een beetje een misplaatste grap en zeker nu Hawkeys op vakantie is,gewoon even een weekje wachten tot Hawkeyes weer terug is van zijn welverdiende vakantie en dan weg laten halen door hem.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ik hoop dat we niet zo lang hoeven te wachten. Ik heb dan ook Erik (een van de vroegere approvers) gemaild of hij hem wil verwijderen.

Ik heb daarbij verwezen naar dit draadje. Voor zover ik begrepen heb kan Erik namelijk Nederlands lezen.+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat we niet zo lang hoeven te wachten. Ik heb dan ook Erik (een van de vroegere approvers) gemaild of hij hem wil verwijderen.

Ik heb daarbij verwezen naar dit draadje. Voor zover ik begrepen heb kan Erik namelijk Nederlands lezen.+

Om deze grap snel te beëindigen stel ik voor dat iedereen note met archivering-verzoek plaatst bij de DEZE KLOON.

Dan zal er voor Erik weinig twijfel zijn dat dit een zeer lage streek van iemand is, :D de eindcoords van een cache zo bekend te maken'en iemand zijn cache te verpesten!

 

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk vind ik het ook van belang dat deze persoon duidelijk te horen krijgt dat hij dit soort grappen niet weer moet doen. Ik neem aan dat het moeilijk te achterhalen waar deze persoon vandaan komt. Ik vind het in iedergeval zielig.

 

Jurgen & co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast diamant
Probleem ligt volgens mij bij de approver. Hij zou erop moeten toezien dat er geen twee caches dichtbij hetzelfde coördinaat komen te liggen, iets dat ook al gebeurd is in de buurt van Soesterberg.

Ha ha ha, :thumbup:

 

Het is nog sterker. het gaat om hetzelfde doosje... :DMIJN DOOSJE

 

 

Ik kan de lol er ook wel van inzien...

Hoe weet jij dat ? Kan het niet zijn dat Stokersons doosje in jouw cache zit ?

Is er wel goed in gekeken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe weet jij dat ? Kan het niet zijn dat Stokersons doosje in jouw cache zit ?

Is er wel goed in gekeken ?

Er zat zeker geen doosje bij in of eronder,hebben ook nog verder gekeken maar was helemaal niks te vinden.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...