Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dat klopt Heracross, zoals de EC vlakbij het event van vanmiddag, daar staat het duidelijk in de listing.

Leuk om je gesproken te hebben :thumbup:

Geplaatst

Foto is geen verplichting, dus daar kan een earthcache nooit voor afgekeurd worden.

Wij geven altijd een berichtje aan degene die ons mailt met de antwoorden, niet netjes als je niets terug hoort.

Geplaatst

er is iets fout gegaan denk ik

ik had optie 3, de enige juiste optie die in dit geval, dacht ik hier neergezet

optie 3 is een NA log plaatsen vanwege het niet aan de regels voldoen

maar dat doet niemand wand het zuiver houden van het spelletje is niet belangrijk het zuiver houden van een draadje op een of ander forum is veel belangrijker daar word namelijk wel aktie ondernomen

Barny

Geplaatst

Wanneer een cache in aanmerking komt om te worden gearchiveerd, dan zou ik voor een andere weg kiezen. Eerst communiceren met de legger. Jouw optie 3 toont overeenkomsten met de door velen verfoeide rapporteerknop.

En ik zou het op prijs stellen wanneer degenen die een cache zoeken het spelletje ook zuiver houden.

Een topic zuiver houden is iets anders. Off topic discussies worden toegestaan. Er wordt pas actie ondernomen wanneer beledigingen de spuigaten uitlopen, althans dat is mijn ervaring.

Geplaatst (bewerkt)

Barny! Kijk eens bij de nieuwe draadjes!

;-)

On-topic;

De afgelopen keren heb ik netjes antwoord gehad... En als ik er even over nadenk. .. ALTIJD!

Ik heb nog niet heel veel earth caches gedaan, maar dit klinkt toch bemoedigend?

bewerkt door MarcoDomi
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...