Spring naar bijdragen

Review Van Nieuwe Cache


Team W + P

Aanbevolen berichten

Een paar maanden geleden heb ik een cache ter review aangeboden, maar die lag volgens de reviewer te dicht bij andere caches of waypoints. Enige tijd later heb ik de cache weer ter review aangeboden en deze werd weer afgewezen, omdat het exact dezelfde cache was. Ik moest veranderingen aanbrengen. Ik heb de cache verplaatst, 1,34 km verderop en weer ingediend. Ik kreeg van de reviewer een mail terug met de mededeling "1. De cache enablen zonder actie te nemen op de punten genoemd in de reviewer note of een reactie te geven in een note levert niet veel soelaas op. Ik adviseer je om de reviewer note toch nog eens aandachtig door te lezen en te acteren op hetgeen daarin gevraagd wordt. Als de cache weer zonder aanpassingen aangeboden wordt zijn we helaas genoodzaakt om de cache te archiveren bij gebrek aan voortgang." Vreemd wamt de cache is volledig veranderd. Ik heb de reviewer gemeld dat hij beter moet kijken en de cache gewoon vrijgeven. Kennelijk is meneer of mevrouw de reviewer uit zijn of haar hum. Ik wacht nu al twee en een halve weer op goedkeuring. Het is jammer dat zo'n leuke hobby overgeleverd is aan de willekeur van een aantal mensen. Op deze manier gaat de lol er wel van af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Met alleen verplaatsen van de cache was je re blijkbaar nog niet. Mogelijk zitten er meerdere wp's van andere caches (fysieke wp's) je binnen jou multi in de weg. Weet je zeker dat je alle problemen hebt opgelost? Weet je zeker dat er geen conflicten meer zijn?

Zo ja ga dan gewoon in gesprek met de reviewer, hij of zij is ook gewoon maar een vrijwilliger en mens.

Maar om nu maar meteen te spreken over willekeur, of iemand aan te spreken op een vermeende gemoedstoestand......

 

En mocht je hulp nodig hebben, mail maar.

MMJJT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik je stukje lees, heb je na de eerste afwijzing alleen maar een tijdje gewacht en geen verandering aangebracht t.o.v. de 161m regel en de waypoints die erbinnen liggen.

Als je veranderingen aanbrengt moet je dat ook aangeven in je cachelisting, de reviewer haalt al die stukjes communicatie weer weg voor publish.

 

Na je verplaatsing van 1,34km heb je waarschijnlijk hetzelfde euvel, dat je te dicht op een andere cache/waypoint zit.

 

Meestal staat of valt het met een goede duidelijke communicatie met de reviewer. Voor hun is het verder ook een hobby en geen betaalde baan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...