Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Od, toen in de oudheid van geocaching de mannen van staal waren net zo als de cache's waren er ook de virtuele cache.

die goeie oude tijd was Groundspeak nog zuiver en niet geïnfecteerd door winst en geldlust, ze hadden toen nog de intentie om geocaching zuiver te houden.

ook in de oudheid waren er mensen die de verantwoording niet aankonden om iets leuks te maken voor hun geocaching gasten en vonden dat alles maar moet kunnen

zo kon het voorkomen dat het fotograferen van een fietsspatbord al een "puntje" kon opleveren, een foto van een brandweerwagen en loggen was het favoriet

ook een foto met jou naam er op leverde een "puntje" op http://coord.info/GC406F

 

een van de weinige dingen die groundspeak in mijn ogen goed heb gedaan voor de geocache communitie is al die "lokatieloze cache's" onderbrengen in de http://www.waymarking.com/ voordat het uit de hand zou lopen,

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag mijn hokje ook geclaimd, een mooie cache vinden is toch leuker, maar ik heb me uitstekend vermaakt :-)

Ik zou het wel gedaan willen hebben onder het motto "als je het niet gedaan hebt kun je er ook niet over mee praten". Maar ik neem met alle liefde de exegeten die in mijn logje iets bitter cynisch zouden lezen tegen zichzelf in bescherming.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou jij het nou maar bij je boom..... dat kun je kennelijk qua emotie beter behappen dan een virtueel vierkant.....:-) Maar neem daarbij jezelf wel goed in bescherming! Dat vind ik veel belangrijker dan een eventuele lichte stijging van mijn adrenalinegehalte na een logje van jou. :-) :-) Na mijn dotterbeurt kan ik dat goed hebben en er over berichten zal ik sowieso niet meer. Je leert veel bij op dit forum, maar je leert vooral veel af...... Daar kunnen velen hier over meepraten! Helaas!

bewerkt door Team Tabak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste vrienden .. Cachers

 

Nou moet ik zeggen ik ben niet snel geëmotioneerd met iets ........ MAAR na het lezen van de leuke logjes bij deze cache ging mijn hart toch wel ff sneller kloppen.

Wat een mooi verhalen kwam ik hier tegen zeg ....

en zo zie je maar dat je ondanks je geen echt cache met log boekje vond toch het gevoel had "iets" te vinden.

Velen kwam in hun eigen hokje toch weer andere dingen tegen die je anders nooit zou zijn opgevallen ...

 

Almetal ben je toch gauw een middag bezig om je hokje te claimen ..

 

Genieten van je eigen omgeving

 

TOP !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...