kirrik Geplaatst 25 juni 2014 Geplaatst 25 juni 2014 Nadat ik via gsak cache verzonden heb staat de gps in het Engels. Verloopt al jaren prima. Maar nu kan ik hem niet meer veranderen van taal. Het taal pakket is verdwenen. kan ik op een of andere manier er weer Nederlands op zetten. Heeft iemand een oplossing . TX Rik
Team Tabak Geplaatst 25 juni 2014 Geplaatst 25 juni 2014 Kun je niet gewoon via een update het nederlandse taal pakket downloaden? Volgens mij kun je iedere gewenste taal downloaden. Gewoon via de garmin webupdater. Succes!
topzoekertje Geplaatst 25 juni 2014 Geplaatst 25 juni 2014 De taalbestanden staan in de map garmin\text. Daar moet je een bestandje dutch.gtt vinden. Als dat er niet is, dan zou je dat via de webupdater moeten downloaden.
thex Geplaatst 25 juni 2014 Geplaatst 25 juni 2014 Mosterd na de maaltijd, maar het is verstandig direct na aankoop een backup van het interne "sd" kaartje te maken.
kirrik Geplaatst 26 juni 2014 Auteur Geplaatst 26 juni 2014 Na verschillende keren via webupater geprobeerd te hebben is het gelukt. bedankt voor de reacties.
Aanbevolen berichten