snoopy and woodstock Geplaatst 2 mei 2004 Share Geplaatst 2 mei 2004 Ik heb sinds kort het probleem dat de kaart van geocaching.nl verkeerd inzoomd.Als ik bv op regio einhoven klik krijg ik de detailkaart van Verviers Belgie. Heeft iemand hiervoor een verklaring? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Heeft iemand hiervoor een verklaring? Ik ben net terug van vakantie en voel mij natuurlijk aangesproken. Even een testje gedaan en bij mij werkt het prima. Gebruik je een oude versie van de browser, vreemd operating system o.i.d. Als het namelijk massaal fout zou gaan, dan had ik al veel meer commentaar gekregen (vrees ik). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Het zal wel aan de comp van Snoopy en Woodstock liggen maar hier in het Noorden geeft het geen problemen. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MegaHeks Geplaatst 6 mei 2004 Share Geplaatst 6 mei 2004 Hier ook geen problemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
By-Tor and the Snow Dog Geplaatst 8 mei 2004 Share Geplaatst 8 mei 2004 En hier ook niet. Fantastische kaarten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoopy and woodstock Geplaatst 9 mei 2004 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2004 Sorry het ligt inderdaad aan mijn laptop. Bij m'n desktop werkt het wel normaal. Ik zal dus het probleem ergens in de instellingen moeten zoeken. Bedankt voor jullie reacties greetings Snoopy and Woodstock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden