Blutch Geplaatst 23 april 2014 Geplaatst 23 april 2014 Hoi Ik heb een etrex 20 en wil een gevarenzone (cirkel) maken. Geen probleem zou je zeggen dat kan deze. Maar als ik dat doe vraagt hij om mijlen/foot terwijl ik ALLES op mtr heb staan. Wie weet hoe je een gevarenzone(cirkel) maakt in mtr ?
Diederikus Geplaatst 23 april 2014 Geplaatst 23 april 2014 Ik neem aan dat het op dezelfde vreemde plaats zit als bij de etrex 10. kies gevarenzones druk op menubutton kies wijzig eenheden kies alarm maken
Odlaniger Geplaatst 23 april 2014 Geplaatst 23 april 2014 Ga ik even uitproberen. Als het lukt, dan kan het draadje worden gesloten. 2
Odlaniger Geplaatst 23 april 2014 Geplaatst 23 april 2014 (bewerkt) Lukt niet. Gevarenzones, menubutton. Dan kan ik kiezen uit o.a. Steden, Afritten, Tankstations, Ziekenhuis en Garage. Maar niet "kies wijzig eenheden". 23 april 2014 bewerkt door Geoman
Blutch Geplaatst 24 april 2014 Auteur Geplaatst 24 april 2014 (bewerkt) Died bedankt werkt perfect jammer dat ik in het veld er niet achter kwam bij zij bracht rode rozen bij vies grauw weer . Bij deze cache had ik het nodig Gezien we nu toch met cirkels bezich zijn Moet je de cirkel kunnen zien op de eterx ?? 24 april 2014 bewerkt door Blutch
Diederikus Geplaatst 24 april 2014 Geplaatst 24 april 2014 Moet je de cirkel kunnen zien op de eterx ?? Ik gebruik op de etrex 10 nooit een kaart omdat die van onbruikbare kwaliteit is (en niet vervangen kan worden). Ik neem wel aan dat de cirkel zichtbaar zal zijn, maar ik weet het dus niet.
Blutch Geplaatst 24 april 2014 Auteur Geplaatst 24 april 2014 nee dus maar misschien weet iemand een oplossing
Peetee Geplaatst 10 september 2014 Geplaatst 10 september 2014 (bewerkt) Died bedankt werkt perfect jammer dat ik in het veld er niet achter kwam bij zij bracht rode rozen bij vies grauw weer . Bij deze cache had ik het nodig Gezien we nu toch met cirkels bezich zijn Moet je de cirkel kunnen zien op de eterx ?? Ja, de cirkel(s) is/zijn te zien; in ieder geval op de Etrex 20. Ik meende ook eerst van niet, omdat de kleur van de cirkel tegen de topokaart-achtergrond wat vaag is. Maar goed, als je goed kijkt zijn ze dus wel te zien. 10 september 2014 bewerkt door Peetee
Peetee Geplaatst 11 september 2014 Geplaatst 11 september 2014 Hier nog even een schermafdrukje van de Etrex 20, met daarop de gevarencirkels rond 2 waypoints. Niet duidelijk, maar ze zijn er wel. Als iemand me kan vertellen hoe ik de kleur van de cirkels kan wijzigen, dan hoor ik het graag!
Peetee Geplaatst 11 september 2014 Geplaatst 11 september 2014 Misschien onder instellingen? Ja, dat verwacht ik ook. Maar ik heb deze specifieke instelling nog niet kunnen vinden.
regenboog2 Geplaatst 11 september 2014 Geplaatst 11 september 2014 Peetee, ik heb even de handleiding doorgelezen en de GPS erbij gepakt en ik denk dat je de kleuren niet kunt wijzigen. Ik heb alleen gevonden dat je de dag- en nachtkleuren kunt wijzigen en de kleur van de tracks. (Pag 24 gaat over gevarenzones)
Peetee Geplaatst 11 september 2014 Geplaatst 11 september 2014 Ja, precies. Dat zag ik ook. Nou ja, het is ook niet zo erg. Het belangrijkste is dat de functie er op zit.
Aanbevolen berichten