Laatstestrohalm Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Inmiddels ben ik al een tijdje een strijd aan het voeren met mijn gps. Elke keer wanneer ik een unknow caches inlaad heb ik niet het punt er instaan waar de oplossing ligt. Wie wil en kan me uitleggen hoe ik dat alsnog voor elkaar krijg. Ik heb een Garmin GPSmap 62S
Heracross Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Hoe laad je de caches? Via een PQ vanaf gc.com? via GSAK? Via "send to GPS"?
Laatstestrohalm Geplaatst 11 april 2014 Auteur Geplaatst 11 april 2014 Alle drie de varianten zoals je die noem heb ik al een keer geprobeerd. Echter wanneer ik via gsak het doe en daar de coordinaten heb toegevoegd ziet mijn gps apparaat het bestandje niet
Krimpenees Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Misschien een domme vraag: Heb je via het pennetje naast het coördinaat op de cachepagina het goede coördinaat er al ingezet?
StefandD Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 In GSAK kan je de coördinaten invoeren door met de rechter muisknop op de cache te klikken en te kiezen voor Gecorrigeerde Coördinaten (Corrected Coordinates). Voer daar de juiste coördinaten in. Dan worden die coördinaten naar je toestel gestuurd i.p.v. de originele.
the jumpers Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 @StefandD & Krimpenees Tnx, weer wat geleerd
BigFurryMonster Geplaatst 11 april 2014 Geplaatst 11 april 2014 Misschien een domme vraag: heb je de puzzel al wel opgelost?
Aanbevolen berichten