Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Quote van MarcoDomi:

...

En verder hoop ik de kinderen ook nog enthousiaster te maken voor de natuur (dit lukt al aardig vanuit mijn eigen enthousiasme, maar ik volg nu een cursus schoolnatuurgids bij IVN).

...

Jaah, welkom bij de club! Zulke cachers moeten er meer komen. Heb je de cache uit mijn handtekening al eens gedaan?

Grtz, Fangorn

Geplaatst

Quote van MarcoDomi:

...

En verder hoop ik de kinderen ook nog enthousiaster te maken voor de natuur (dit lukt al aardig vanuit mijn eigen enthousiasme, maar ik volg nu een cursus schoolnatuurgids bij IVN).

...

Jaah, welkom bij de club! Zulke cachers moeten er meer komen. Heb je de cache uit mijn handtekening al eens gedaan?

Grtz, Fangorn

Dank je! :)

Nee, nog niet gedaan, maar deze gaat nu met stip op mijn verlanglijstje!

Geplaatst

Barny, je hebt alsnog gelijk! Bij uiteindelijke review is mijn vraag over de tag afgekeurd. Gelukkig heb ik snel een andere oplossing kunnen vinden, al is die lang niet zo leuk. ..

Maar wel volgens de regels. Straks aanpassing doen en dan opnieuw de review in. Bedankt allemaal voor het meedenken en de feedback!

Geplaatst

Toch blijft het een beetje vreemd dat je wel een telefoonnummer op een plaatje aan een hekwerk kunt gebruiken (als QTA), maar geen waypointmarker aan datzelfde hekwerk mag hangen (als SoaM) omdat hij dan in die 161 m regel valt. Is mij laatst overkomen bij het maken van een multicache.

Geplaatst

Toch blijft het een beetje vreemd dat je wel een telefoonnummer op een plaatje aan een hekwerk kunt gebruiken (als QTA), maar geen waypointmarker aan datzelfde hekwerk mag hangen (als SoaM) omdat hij dan in die 161 m regel valt. Is mij laatst overkomen bij het maken van een multicache.

Tja en in het licht van het doel van mijn Multi is het wel heel jammer... Gelukkig was er een behulpzaam verkeersbord nabij :wink2:

Geplaatst

Van alle kolder die tegenwoordig onder de noemer geocaching wordt opgevoerd spant het reviewen wel de kroon. 'Cachers' die amper benul hebben van het spel interpreteren richtlijnen, waarvan ze evenmin de bedoeling snappen, naar willekeur om ze vervolgens toe te passen als regels. Arm, arm geocaching ...

Geplaatst

Maar zoals No-name al zegt: we redden er ons wel uit!

Ik heb alsnog verzoek tot goedkeuring ingediend. Reviewer wist niet dat ik toestemming had voor het gebruik van het wp.

Wie weet! En zo niet, dan heb ik de (minder leuke) oplossing al klaar.

Geplaatst

En... hij is online!

Ik heb de oorspronkelijke vraag over de tag niet meer mogen gebruiken en ik heb het maar zo gelaten. Hij is in elk geval al een keer gelogd, dus hij is vindbaar :wink2:

• Top! 1
Geplaatst

Gefeliciteerd Domi. Ik wens je een heleboel gezellige logjes. Het kán niet aan de voorbereiding hebben gelegen. Daar hebben we enorm van genoten!

Veel succes

Geplaatst

Gefeliciteerd Domi. Ik wens je een heleboel gezellige logjes. Het kán niet aan de voorbereiding hebben gelegen. Daar hebben we enorm van genoten!

Veel succes

Dank je wel! -glim-

Geplaatst

Gaaf, hoor! Gefeliciteerd! Als we daar in de buurt komen, gaan we hem zeker proberen. En tegen die tijd vraag ik je nummer wel als hulplijntje ;)

Geplaatst

Heb je nog even een link?

Durf ik dat wel op dit kritische forum? Ja hoor, gerust, ik kan alleen maar leren van feedback.

http://www.geocaching.com/geocache/GC508BP_juf-wat-is-geocachen?guid=99fb555a-a93a-4e6e-ad2e-bf14fa61cdc6#

Gaaf, hoor! Gefeliciteerd! Als we daar in de buurt komen, gaan we hem zeker proberen. En tegen die tijd vraag ik je nummer wel als hulplijntje ;)

HAHAHA nou als deze niet lukt zonder hulplijn! Er is nog plaats op het podium hoor :wink2:

Geplaatst

gefeliciteerd met de eerste

maar pas op het maken werkt verslavend :w00t2:

Dank je! Ik voel me helemaal feestelijk :-)

Het is trouwens nr 2, maar wel de eerste multi

gefeliciteerd met de eerste

maar pas op het maken werkt verslavend :w00t2:

Dank je! Ik voel me helemaal feestelijk :-)

Het is trouwens nr 2, maar wel de eerste multi

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...