Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ach Hoedinie, praten over zoveel lekker wil niet zeggen dat je er gelijk een hele fles van achetroverslaat. Mijn fles Glenlivet leeft al langer dan de Bushmills van Od.

Maar soort van on topic, die cache, zuiver gesponsord door een bekende bouwmaterialenhandel, volgens mij eindigd die niet in een teleurstelling. Ziet er interessant uit.

Geplaatst

ook lekker on topic enzo...

stelletje drank orgels hierzo

Whisky maakt het gemakkelijk teleurstellingen te verwerken. Sterker nog, drink genoeg en elke modderkoker wordt een echte geocache!

Geplaatst

Denk je nou echt dat ik, wanneer ik genoeg gedronken heb, nog in een lantaarnpaal durf te klimmen? Laat staan in een duiker kruip, zoals net te zien was bij BNN.

Overigens begint het hier al weer aardig op een geocafé te lijken.

Geplaatst

geocafe.. volledig in lijn met de topictitel...

Daar sta je dan... aan de bar

Daar sta je dan... met je glas bier of whiskey

Geplaatst (bewerkt)

Kom ik net even in de woonkamer, blijkt dat mijn vrouw ook heeft gekeken naar het geocachen volgens BNN.

Daar sta je dan.

Mijn vrouw houdt niet van geocachen, haar werk is spelletjes doen met dementerende mensen. Zij heeft (dus) geen zin om in haar vrije tijd spelletjes te doen met mij.

Ik verdedig het spel en zeg dat dit geen goed voorbeeld is (micro in een duiker).

Daar is zij het uiteraard niet mee eens, want als dat wel het geval is, dan ben je snel uitgecarambad.

Het gaat toch om iets vinden op een plek waar je anders niet zou komen, zegt ze.

Ja, maar vaak is het vinden slechts het enige doel. Liever zie ik dat het vinden een onderdeel is van een leuke dag.

Nou ik vind dat BNN goed heeft laten zien wat het spel inhoudt, goede reclame.

Zij verdedigt het spel, misschien gaat ze wel een keer mee!

Ik wil het nog hebben over ammoboxen, wandelschoenen, stroopwafels, trails, events, prikstokken, ideale cachetassen, telescopische spiegeltjes, een gele cache op vier wielen, authentieke cachers, gridvullers, Bushmills als ultieme beloning voor een dagenlange inspanning, Wijze Lessen die het geocachen soms ook kan opleveren en de voordelen van het Premium Member zijn.

Ik hou mij in voordat haar enthousiasme weer verdwijnt. Soms wil ik dingen voor mijn vrouw verzwijgen.

bewerkt door Odlaniger
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...