Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ha ha ha, en de volgende mag er ook wezen! !!

Wat een heerlijk verhaal! Zouden er nu baby- cachecontainertjes uitgebroed worden :-D

Misschien wel nano's -proest-

Voor beide logs dus een favo :-)

Geplaatst

mooie log, helaas heb je verzuimt om een NM log te schrijven, je ziet nu al dat er al weer een 1 of andere dwaas de zwaan heeft lastig gevallen dat allemaal om een puntje te scoren

Barny

Geplaatst

mooie log, helaas heb je verzuimt om een NM log te schrijven, je ziet nu al dat er al weer een 1 of andere dwaas de zwaan heeft lastig gevallen dat allemaal om een puntje te scoren

Barny

Geachte heer Barny :wink2: ,

ik vrees dat dat niet voorkomen zou worden met een NM logje. Denk je serieus van wel?

NM zal de personen waar je op doelt er helaas niet van weerhouden om er toch op af te gaan.

Hopelijk wist die zwaan er wel raad mee :wink2:

• Top! 1
Geplaatst

Barny

Het is erg stil rond deze cache anders nu. Verder is hij gezien, niet gelogt. Alhoewel je anders zou denken door de 'found it'.

Ps. van stolk 2 is natuurlijk een reserve acount van mij.

Geplaatst

door een NM logje krijgt de CO een seintje mocht hij de logjes niet lezen

daardoor kan hij vlot de cache even op on beschikbaar zetten, net zo lang de broedsels van de zwaan en 1d uitgewaaierd zijn

maar ik zie dat een revieuwer het Falen van de logger "Van Stolk 2" en cacheeigenaar ook al is opgevallen en ipv de eigenaar de cache zelf op temporarily unavailable gezet

Barny

Geplaatst

Het feit dat richtlijnen voor het gebruik van een database als wetsartikelen worden aangehaald om een vanzelfsprekende beslissing te rechtvaardigen maakt weer eens duidelijk dat reviewers geen regels van richtlijnen en daarom geen geocaches van zwerfvuil kunnen onderscheiden. Hun ondeskundigheid vormt de basis van dit draadje.

Geplaatst

nee hoor, de basis van dit draadje was een interesse in mijn mede cachers. Niet jouw politieke agenda.

Van fouten en teleurstellingen kun je leren. En wie weet kijken aanstaande cacheleggers hier ook mee en voorkomen we tevens toekomende teleurstellingen.

Geplaatst

nee hoor, de basis van dit draadje was een interesse in mijn mede cachers.

Van fouten en teleurstellingen kun je leren. En wie weet kijken aanstaande cacheleggers hier ook mee en voorkomen we tevens toekomende teleurstellingen.

En ik vind dat er ook al heel erg leuke verhalen voorbij zijn gekomen...

Ik heb heeeeeeeeeeeeel erg moeten lachen om het "bah, natuur!!" log.

Net als alle andere teamleden, waar ik het log aan voorgelezen heb :thumbsup:

Geplaatst

nee hoor, de basis van dit draadje was een interesse in mijn mede cachers.

En ik vind dat er ook al heel erg leuke verhalen voorbij zijn gekomen...

Bedankt :-) Ik heb ook een bedankje gekregen van de eigenaar, die vond het ook erg leuk.
Geplaatst

Vandaag een dagje met wat verplichtingen en een vader/zoon dag. Kan het nog beter dan dat je dan wat caches uitzoekt om even langs te gaan? Niet echt de tijd om de natuur in te gaan maar dat geeft niet. Er zijn voldoende plekjes voor caches. En zo kwam het dat wij op zoek gingen naar de cache met in zijn naam "Souvenir". Dat klinkt best mooi :)

Aangekomen op locatie stuur ik mijn zoon er op uit om de stash te zoeken. Net buiten de stad aan de rand van de weilanden. Mooi plekje wel. Geen topper, maar een leuke start. Komt er net iemand aanlopen. Ik roep nog naar mijn zoon maar het is al te laat. de beste man ziet mijn zoon al lopen zoeken met GPS. Gelukkig roept hij "O, jullie zijn zeker aan het GPS schatzoeken". Ja inderdaad :)

Terwijl ik met hem in gesprek kom over onze hobby zoekt mijn zoon verder. Ik vertel hem hoe leuk het is om schatten te zoeken en dat de kinderen dan spulletjes kunnen ruilen enzo. En op dat moment komt mijn zoon aangelopen met een modderig filmkokertje. En hoe leg je zo'n man dan uit dat dit erbij hoort? Toegegeven, ik filter er niet op, ik zoek er net zo goed naar hoor, maar na vandaag ben ik nog wat meer voorstander geworden voor het schrappen van micro's en nano's.

Ik heb het hem zo goed en kwaad als het kon uitgelegd dat het voor de kids vele malen leuker is als ze een munitiekist vinden en dat was hij dan ook direct met mij eens.

Maar wie noemt nou een een kokertje op een plek waar een veel mooiere cache kan liggen een souvenir? Schiet mij maar lek...

Uiteindelijk hebben we 6 caches gevonden waarvan er slechts 1 groot genoeg was voor ruilspulletjes. Het was er voor ons niet minder gezellig op. We hebben mooie plekjes gezien, genoten van het weer en ... niks geruild :) Want van ruilen komt huilen toch? ;)

@hoedinie: uit bovenstaande basis van dit draadje blijkt vooral teleurstelling en weinig interesse in medecachers. De aangewezen personen om dergelijke teleurstellingen te voorkomen zijn niet onervaren aanstaande cacheleggers maar ervaren reviewers, die modderkokers als geocaches online zetten.

Geplaatst

Ik kwam onlangs de volgende logjes tegen bij een topcache:

icon_smile.gif Deze cache heb ik gevonden op 30-03-2014 om 11:26:00 en was mijn 394 ste cache. TFTC

Ben toen eens verder gaan kijken naar wat deze persoon zoal logt:

icon_smile.gif Deze cache heb ik gevonden op 30-03-2014 om 11:47:00 en was mijn 395 ste cache.TFTC

icon_smile.gif Deze cache heb ik gevonden op 01-03-2014 om 14:11:00 en was mijn 375 ste cache.TFTC

icon_smile.gif Deze cache heb ik gevonden op 09-02-2014 om 13:04:00 en was mijn 372 ste cache.TFTC

etc. etc.

Dat noem ik nou geen interesse voor medecachers.

Als het mij niks zou uitmaken wat anderen denken zou ik dit topic nooit gestart zijn, sterker nog, dan zou ik die log ook niet geschreven hebben.

Een forum heeft een element van interactie met "soortgenoten". Dat impliceert in basis al een interesse voor de ander. Als dat namelijk ontbreekt eindig je in oeverloos je mening opdringen zonder hetgeen de ander post op je in te laten werken.

Geplaatst

Hoedinie jouw interesse voor anderen is voelbaar in je berichten.

Evenals Vlindertjes dringende behoefte om nieuwe mensen voor te lichten.

Over beide intenties is geen discussie nodig.

HEREN!

Ik smeek u!

Kunnen we weer on-topic?

Het was net zo leuk...

Geplaatst (bewerkt)

Bedankt :-) Ik heb ook een bedankje gekregen van de eigenaar, die vond het ook erg leuk.

Super leuk is dat hè, als er dan ook nog een reactie van de c.o. komt.

Ik heb dat ook al meerdere malen mogen ervaren, vaak van prachtige caches waar heel veel werk in is gestoken, maar ook van "zomaar" een cache (op het oog dan) waar ik bv een foto plaatste en een redelijk uitgebreid logje schreef.

Ik kan me haast niet voorstellen dat er c.o.'s zijn die logjes niet lezen... Maar ja als je er heeeeeeeeeeel veel hebt!

Ik geniet altijd heel erg van de logs, vooral als mensen de moeite nemen om ook een mooie foto te plaatsen (het Dommeldal is altijd anders, altijd mooI!).

Weer on-topic (een beetje dan...)

Vrijdag ontving ik een log (found) met als enige tekst:

?

Aangezien het ook nog een niet-geregistreerd iemand was (ik wist niet eens dat dat kon!), zodat ik geen mailadres had om hem/haar om opheldering te vragen, heb ik het log na even nadenken verwijderd.

Voor het eerst dat ik zoiets deed. Weet ik ook weer hoe dat moet :wink2:

bewerkt door MarcoDomi
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...