Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vanwege een ander draadje "Waarom Premium Only Caches" was het mij duidelijk waar Vlinder op doelde.

In dat topic heb ik iets beloofd en belofte maakt schuld. Alsnog onderneem ik actie.

Geplaatst

Actie ondernomen en inmiddels twee reacties.

Hoi Helmine, ik zie dat jij ook aanwezig bent. De Bushmills smaakt prima! Hoe is de Bushmills Honey?

Geplaatst (bewerkt)

Inderdaad.

Maar on topic: ik heb wel eens met verbazing een cache vlak bij mij gevonden, met aan de ene kant het fantastische uitzicht op een industrieterrein en aan de andere kant op ca 10 m1 afstand de razende auto's van de snelweg. En ja het was een echte cache, weliswaar niet zo groot, maar met boekje en goodies.

De verbazing was nog groter toen in datzelfde gebied ook nog een multi werd gelegd. Ik ben dol op multi's maar tot op heden sla ik deze maar over. Er zijn mooiere plekjes hier in de buurt.

bewerkt door Helmine
Geplaatst

Actie ondernomen en inmiddels twee reacties.

Hoi Helmine, ik zie dat jij ook aanwezig bent. De Bushmills smaakt prima! Hoe is de Bushmills Honey?

Hey, bedankt voor de tip! Vandaag gekocht en smaakt prima! Drink meestal Highland Park of Talisker. Dit is wel een stuk zachter. Eh......of ben ik nu erg off-topic?

Geplaatst

We zouden een nieuw topic kunnen starten....de ideale cache-whiskey.

Goed idee.Maar dan alleen voor Premium Members ;)

Geplaatst

Even geteld. Inderdaad reeds 11 caches sinds Sinterklaas. Gemiddeld bijna één per week, best wel veel.

Proosten doe ik niet na een cache, ik moet nog naar huis rijden.

Andersom komt ook voor: ik rij niet als ik nog moet drinken.

geen-naam, heb jij de Bushmills Honey geproefd?

Geplaatst (bewerkt)

Jazeker!Een heel makkelijke whiskey, zacht en echte honing afdronk. Wel iets anders dan mijn andere, wat stevigere jongens. Goed voor tussendoor, als aperitief. Lente/zomer drankje. Prima aanvulling voor mijn kastje.

Een waar apres-cache drankje :)

bewerkt door no-name
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...