Odlaniger Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Diederikus, mooi hoe jij iedere keer weer een iets uit jouw hoge hoed tovert. Chapeau! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De vier bergjes Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Dit lijntje gaat mij mijn pet te boven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casteel Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Hoedje voor de moderator... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 In deze link http://www.podcacher.com/2014/03/show-459-0-dressed-to-cache/ worden een aantal hoofddeksels aanbevolen voor bij het geocachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Ik mis weer de waadbroek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Helmine Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 De echte stoere cacher waad zonder broek, maar met pet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de kikkers Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Off topic Thex. Jammer. Dit draadje gaat over petten en niet over waadbroeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Je kan een waadbroek over je kop trekken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Thex met een waadshort op zijn hoofd, een cachepet hangend aan zijn kapstokje en op de mountainbike met het ideale cachetasje aan het stuur. Wie is er goed in fotoshoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zoekmier Geplaatst 18 maart 2014 Share Geplaatst 18 maart 2014 Ik heb deze: http://most-expensive.com/hat Het kost wat maar dan heb je ook wat... Dan mag je wel uitkijken dat ze je niet verwarren met een schotse hooglander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden