thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Blauw is de goede kleur, zullen enkele hardcore cachers kunnen beamen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 Voor kanten ondergoed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Soort kant, Het heet katoen. Absorbeert veel vocht als je in het water ligt, en houdt daarna je billen koel en moisturized. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Odlaniger Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Ideale ondergoed? Nieuw draadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 Eigenlijk wilde ik eerst nog beginnen over de Ideale Cachejas. Die heb ik namelijk al. Er past zelfs een knielmatje in (zie mijn log bij Anton der Schijn) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tkusters Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 leuk idee voor n draadje zeg, ideale cache ondergoed. Met overal vakjes voor je pen en je gps enzo... gewoon omdat t kan XD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Eigenlijk wilde ik eerst nog beginnen over de Ideale Cachejas. Die heb ik namelijk al. Er past zelfs een knielmatje in (zie mijn log bij Anton der Schijn) Die zat eerst in het ideale cachetasje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 Eigenlijk wilde ik eerst nog beginnen over de Ideale Cachejas. Die heb ik namelijk al. Er past zelfs een knielmatje in (zie mijn log bij Anton der Schijn) Die zat eerst in het ideale cachetasje De jas of het knielmatje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Ik zal me daarover buigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 Ik zal me daarover buigen. Ik wacht in spanning je antwoord af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Het matje past in de jas. De jas past in de tas. Dus matje en jas liggen op de grond, en jij kijkt door een vies ruitje met een lamp in je hand bij klaar lichte dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 (bewerkt) :-) Zoiets was het inderdaad. Alleen de 2e regel klopt niet, de rest wel. Een heeeeeeeeeeel vies ruitje. Dat toch iets Wonderschoons wist te onthullen :-) Uiteindelijk dan. 25 maart 2014 bewerkt door MarcoDomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thex Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Je had ook moeten doneren bij dat wegstalletje op de startplek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blutch Geplaatst 25 maart 2014 Share Geplaatst 25 maart 2014 Blauw is de goede kleur, zullen enkele hardcore cachers kunnen beamen. Riep je mij ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcoDomi Geplaatst 25 maart 2014 Auteur Share Geplaatst 25 maart 2014 Je had ook moeten doneren bij dat wegstalletje op de startplek. En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden