Spring naar bijdragen

Ouwe Stompen Event Op 12 April 2014


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Bij deze geef ik mij op voor het jonge stompen-event van 12 april 2006, dat binnenkort wordt gehouden op het Leesten in Ugchelen.
Ik zorg voor de snert tenzij het warm weer is, dan worden het gemarineerde krabbetjes. Mijn begroting zal mij een rot zorg zijn.

Als iedereen een kleed meeneemt om op te zitten hebben we geen tafels nodig.

Er is plaats voor honderden mensen, maar vijftig vind ik meer dan genoeg, want wil wel graag met iedereen kennis maken.

Het lijkt me wel handig dat iedereen even zegt wat hij meeneemt, want straks zitten we met vijftig kratten bier of vijftig appeltaarten.

 

Geitenwollensokken zijn niet verplicht, trek gewoon je ideale cachejas, ideale schoenen en ideale sokken aan.

 

En ik draai het album van Supertramp: Crisis? What crisis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Ik denk dat de organisatie de plank geheel misgeslagen heeft mbt de inschrijfprijzen.

 

Kijk eens naar deze link:

 

http://www.multi-event.nl/shoutbox

 

Spreekt voor zich denk ik (de reactie van Wij drie)

 

Echter, voor drie personen 137,50 euro betalen trekken wij op dit moment niet.

 

Dat is ook mijn/onze reden geweest om niet te gaan!!!...

En wij zouden dan met vier personen gaan...

 

Groetjes,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Wij hebben dit: http://www.geocaching.com/geocache/GC3XXFD_tien-jaar-cachen-dus-tijd-voor-een-feestje?guid=0c0acf17-76bf-4869-ba13-61287edbfdbf

 

Event georganiseerd vanwege 10 jaar cachen.

Geheel gratis. (behalve de drankjes)

 

Kosten voor mijn rekening: 350 euro.

Maar het was wel een gezellig samenzijn...

 

Zo kan het dus ook.

 

Vriendelijke groet,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Events waar het hoofddoel eten, drinken en praten is zijn aan mij niet besteed. Ooit had ik mij ingeschreven voor zo'n event. Mijn vrouw had er zelfs een kisch voor gebakken. Maar toen de dag aanbrak stond het mij dusdanig tegen dat ik niet gegaan ben. De kisch heb ik toen zelf maar opgegeten. Events waar je gezamenlijk dingen doet, zoals cito bijvoorbeeld, is een ander verhaal. Dat is wel aardig, hoewel het niets met geocachen te maken heeft.

 

Men zou kunnen zeggen dat ik geen prater ben. Dat zul je mij niet horen zeggen. De mensen die ik tegenkom zijn meestal geen luisteraars.

 

De informele events die zich manifesteren als de oude knarren (Od, Ant en ik) op pad gaan is een totaal ander verhaal. Daar worden daadwerkelijk ideeën voor nieuwe caches geboren. Er zijn al twee waypoints gereed, de derde is nog in de experimentele fase.

bewerkt door Diederikus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...