searchjaunt Geplaatst 27 februari 2014 Geplaatst 27 februari 2014 De cirkels mogen voor maximaal de helft overlappen. Niet helemaal correct. "Stages of a Multi" WPs van een multi mogen op minder dan 161m van elkaar liggen. Het is idd moeilijker dan wat ik eerst in gedachte had.
Blutch Geplaatst 2 maart 2014 Geplaatst 2 maart 2014 Ik vraag mij af of deze kaart nou echt een meer waarde heeft. hier in holland waar het soms op de meter afkomt heb je er niks aan Het zou mooi zijn als je een punt kan aangeven" hier " komt mijn nieuwe cache kom ik in de problemen en dat kan dus " nog " niet .
Birdie.NL Geplaatst 2 maart 2014 Auteur Geplaatst 2 maart 2014 Het is inderdaad niet zo heel veel nuttiger dan de oude cachekaart in Nederland. Een punt aangeven en een melding "dit kan / dit ligt te dichtbij (een vast punt van) een cache" zal afgeketst zijn op de aanname dat alle mooie plekjes dan gereserveerd worden (het kuil op het strand-syndroom voor sommige strandbezoekers).
Japiejoo Geplaatst 2 maart 2014 Geplaatst 2 maart 2014 (bewerkt) Het zou mooi zijn als je een punt kan aangeven" hier " komt mijn nieuwe cache kom ik in de problemen en dat kan dus " nog " niet . Als die functionaliteit er komt dan wordt het een stuk makkelijker om eindpunten van mysteries en multi's te vinden, als ze daar de eindpunten (en onbekende tussenpunten) dan wel van mee gaan nemen. Dus dat zullen ze nooit gaan doen (neem ik aan). Als ze de eindpunten niet mee nemen dan heb je precies hetzelfde als deze kaart. De enige informatie die deze kaart geeft is dat je binnen de cirkels zeker geen cache kan leggen. Erbuiten zou het mogelijk kunnen zijn. Het geeft informatie die je al hebt (als je de listings van de omgeving zou bekijken) alleen op een overzichtelijk manier weer. De overige waypoints/cache locaties zal je nog steeds zelf moeten verkennen. 2 maart 2014 bewerkt door Japiejoo
Aanbevolen berichten