Team FSDA Geplaatst 26 januari 2014 Geplaatst 26 januari 2014 I.v.m. m'n te starten Cache heb ik een FTF tag aangeschaft voor.. jawel.., de eerste vinder. Maar.. is het nou de bedoeling dat ik die zelf al activeer of moet je die gewoon weggeven??
Team Chaos74 Geplaatst 26 januari 2014 Geplaatst 26 januari 2014 Ik zou denken ongeregistreerd maar wellicht zijn er ook nog andere meningen over.
Van Stolk Geplaatst 26 januari 2014 Geplaatst 26 januari 2014 I.v.m. m'n te starten Cache heb ik een FTF tag aangeschaft voor.. jawel.., de eerste vinder. Maar.. is het nou de bedoeling dat ik die zelf al activeer of moet je die gewoon weggeven?? Als jij hem activeer kan de gelukkige vinder er weinig meer mee. Dus nee niet doen. Ik zou wel even zijn nummer noreren zodat je hem van af de achtergrond kom blijven volgen.
Team FSDA Geplaatst 26 januari 2014 Auteur Geplaatst 26 januari 2014 (bewerkt) I.v.m. m'n te starten Cache heb ik een FTF tag aangeschaft voor.. jawel.., de eerste vinder. Maar.. is het nou de bedoeling dat ik die zelf al activeer of moet je die gewoon weggeven?? Als jij hem activeer kan de gelukkige vinder er weinig meer mee. Dus nee niet doen. Ik zou wel even zijn nummer noreren zodat je hem van af de achtergrond kom blijven volgen. ..dus eigenlijk doet men er niet meer mee dan het verder 'doorgeven' bij nieuwe caches!? Want wat kan je er anders nog mee doen? Ik kan toch ook 'wel' activeren en hem ter ere aan die eerste vinder laten rondreizen.. 26 januari 2014 bewerkt door Team FSDA
Van Stolk Geplaatst 26 januari 2014 Geplaatst 26 januari 2014 I.v.m. m'n te starten Cache heb ik een FTF tag aangeschaft voor.. jawel.., de eerste vinder. Maar.. is het nou de bedoeling dat ik die zelf al activeer of moet je die gewoon weggeven?? Als jij hem activeer kan de gelukkige vinder er weinig meer mee. Dus nee niet doen. Ik zou wel even zijn nummer noreren zodat je hem van af de achtergrond kom blijven volgen. ..dus eigenlijk doet men er niet meer mee dan het verder 'doorgeven' bij nieuwe caches!? Want wat kan je er anders nog mee doen? Ik kan toch ook 'wel' activeren en hem ter ere aan die eerste vinder laten rondreizen.. Ja. Maar dan geef je hem niet cadeau. Dan is het gewoon je eigen coint die je laat reizen.
brouwertjes Geplaatst 27 januari 2014 Geplaatst 27 januari 2014 Als het een cadeautje is voor de FTF-er dan niet activeren. Is t een cadeautje voor jezelf en wil je hem gewoon door de FTFer een reisje laten maken dan wel activeren zou ik zeggen
Aanbevolen berichten