Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil Twinpeaks graag even bedanken. Ik heb het afgelopen weekend met dit topic als leidraad zitten stoeien met mijn explorist 110. En eindelijk lukte het me om de 2 kaarten erop te zetten en wat geheugen vrij te maken! Helemaal super dus!

Ik vraag me alleen nog af hoe ik nou een wandeling op mijn GPS krijg. Ik heb het geprobeerd met vantage point en met easygps maar als ik hem dan loskoppel kan ik niks terug vinden. Iemand een oplossing hiervoor?

Geplaatst

Ik zag hem ook in het krantje, na het lezen van de forum berichten toch besloten om het te proberen.

Lijkt me een prima apparaat voor een beginner als ik.

Geplaatst

Ik zag hem ook in het krantje, na het lezen van de forum berichten toch besloten om het te proberen.

Lijkt me een prima apparaat voor een beginner als ik.

Voor dat geld absoluut.

Geplaatst (bewerkt)

Voor een beginner is ie erg omslagtig in het gebruik.

Ik vind je erg negatief... Je hebt hem gekocht, hij voldeed niet aan je verwachtingen en hebt het terug gebracht, helemaal prima. Maar ik ben ook een beginner en krijg het wel voor elkaar, net als andere mensen hier. Kwestie van een beetje doorzettingsvermogen hebben en wat tijd erin steken. Dat jij het niet voor elkaar krijgt wil niet direct zeggen dat het een waardeloos product is.

bewerkt door chocobroodje
Geplaatst

Ik ben een ervaren Garmin gebruiker en zodoende heb ik een goed vergelijk gemaakt.Gebruik de Etrex Legend HCx ook de Dakota 20 en de GPSmp60CSx.

Hoe zo negatief?

Geplaatst (bewerkt)

Voor een beginner is dit idd een prima apparaatje. Nix mis mee.

Voor onze kids een leuk toestel om zelf mee te sjouwen.

Niet zien van Geocaching.com van toestel en een alternatieve oplossing:

Zoals ik deze forum heb doorgelezen kan ik idd ook niet de gegevens van Geocaching.com naar mijn toestel sturen, ook al heb ik de laatste versie erop 1.62.

Wat mij opviel is dat de Garmin hem wel zonder problemen ziet. ( heb zelf een Etrex 20, deze is straks voor de kids)

>>Het kan zijn dat Garmin dominant is over magellan waardoor Geocaching.com het toestel niet ziet.

De gpx files zijn hetzelfde en Geocaching.com zet de gpx bestanden op het toestel onder de map /Garmin/Gpx/. Deze bestanden kun je dan via verkenner naar /Geocaches/ verplaatsen. Misschien iets omslachtig, maar het werkt zonder problemen. (Aangezien We het naar onze Etrex 20 plaatsen is het voor ons even alles selecteren en naar de Mallegan kopiëren.

Nu ben ik de kaarten van Garmin xxxx.img naar de magellan xxx.mgi overgezet en de extentie hernoemd. ben ik nog mee bezig of dat kan.

bewerkt door De Raafjes
Geplaatst

"Nu ben ik de kaarten van Garmin xxxx.img naar de magellan xxx.mgi overgezet en de extentie hernoemd. ben ik nog mee bezig of dat kan."

Wil niet ook niet met touch.mdc aanpassing.

Nu toch maar even de truc van Twin Peaks proberen. :king:

Geplaatst

Ik wil ze aanschaffen voor natuurwandelingen in het basisonderwijs.
Moet toch goed komen den ik he???

Zelf hebben we al jaren een Garmin Emap.
Ook een oudje, maar hij doet het prima.

Geplaatst (bewerkt)

Niet zien van Geocaching.com van toestel en een alternatieve oplossing:

Zoals ik deze forum heb doorgelezen kan ik idd ook niet de gegevens van Geocaching.com naar mijn toestel sturen, ook al heb ik de laatste versie erop 1.62.

Wat mij opviel is dat de Garmin hem wel zonder problemen ziet. ( heb zelf een Etrex 20, deze is straks voor de kids)

>>Het kan zijn dat Garmin dominant is over magellan waardoor Geocaching.com het toestel niet ziet.

Ik had dit gisteren ook, na even wat zoeken blijkt dat de communicator werkt op basis van active X, deze is niet ondersteund in de laatste update van firefox.... ze zullen dit waarschijnlijk weer herstellen bij de nieuwste update

"Thanks for your help. Magellan Communicator is NOT a plugin or add-on. It is standalone software to let the PC move data to the GPS.

Further to all this, I just UNinstalled Firefox v22 and installed Firefox v21... Everything works just fine! Magellan Communicator is found, used correctly, and I am a happy guy.

For now, I have disabled Firefox updates.

Thanks again. Cheers LB"

meer info http://support.mozilla.org/nl/questions/964862

bewerkt door M€€K
Geplaatst

Nu de nieuwe folder is ingegaan is hij ineens weer verkrijgbaar via de webshop van Trekpleister a 59,99 + 4,99 verzendkosten. Bij het kruidvat is hij echter nu ineens uitverkocht.

Vandaag opgehaald en nu maar eens mee spelen.

Dave

Geplaatst

Via IE krijg ik ook geen contact met mijn gps. Doe ik het via chrome, dan krijg ik keurig alle details te zien en kan ik paperless cachen. Werkt heel goed. Logjes, beschrijving, hints etc. Echt geen spijt van deze aankoop.

Geplaatst

Via IE krijg ik ook geen contact met mijn gps. Doe ik het via chrome, dan krijg ik keurig alle details te zien en kan ik paperless cachen. Werkt heel goed. Logjes, beschrijving, hints etc. Echt geen spijt van deze aankoop.

Super dat het bij jou wel werkt, ik gebruik chrome ook en deze doet net alsof zijn neus bloedt. IE11 zegt dat er nog geen sofware voor is.

naja, maakt mij personlijk niet uit. ik krijg het erop.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...