Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo is het mogelijk mijn GSAK zo in te stellen dat hij automatische nieuwe cache die uitkomen in mijn date base zet.

Of welke handeling moet ik doen om nieuwe cache in mijn datebase te krijgen.

Geplaatst

Hoi tim12jimmi, zoals je kunt lezen zijn sommige mensen hier bijzonder behulpzaam. Trek je er maar niks van aan hoor, niet iedereen hier heeft een sociale stoornis.

On-topic: http://gsak.net/v80/hs46000.htm hier kun je wat vinden.

Een tweede optie is natuurlijk gewoon pocket queries instellen op geocaching.com voor nieuwe caches van Nederland of het gebied dat je interessant vindt. De kun je dan binnenhalen met GSAK wanneer je maar wilt.

Geplaatst

bedankt mensen ,die me willen helpen. heb in mijn database 80.000cache en iedere dag komen nieuwe erbij deze, deze nieuwe had ik ook graag in mijn database. kan. toch geen PQ maken alleen nieuwe of kan dat.

Geplaatst

Wanneer ga je die 80.000 stuks geocaches zoeken, dat zou mij wel benieuwen. Zou het niet veel handiger zijn om alle caches in de buurt er in te zetten.

Geplaatst

Je kunt in je PQ aangeven de datum van plaatsing meegeven. Bijvoorbeeld vanaf 1/1/2014. Dan krijg je dus alleen de nieuwe caches totdat de PQ met 1000 caches is gevuld.

Geplaatst

Op zich is de manier van Brouwertjes eenvoudig. Nadeel is dat niet bij ieder cache de plaatsingsdatum wordt aangepast en er nog de datum van aanmaak van de cachelisting staat. Die caches ga je dan wel missen.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...