Odlaniger Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 Antarctica, wil je waterdichte potjes hebben? De door mij gebruikte "Aloe Soothing Night Cream" voor een zachte babyhuid zit in perfect waterdichte potjes. Ik zal de lege potjes bewaren.
Linkalovers Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 (bewerkt) Ergens heb ik gelezen, dat iemand, altijd superlijm in zijn GeoCache rugzak heeft. Erg handig, om ook lekkende deksels dicht te lijmen 2 januari 2014 bewerkt door Linkalovers
Odlaniger Geplaatst 2 januari 2014 Geplaatst 2 januari 2014 Briljant Linkalovers! Koker met een tube lijm ernaast. Openbreken en weer dicht plakken.
wandelaartjes Geplaatst 5 januari 2014 Auteur Geplaatst 5 januari 2014 (bewerkt) bij de baco ben ik geweest en die had ze niet. Ook andere dumpzaken gebeld hier in de omgeving maar geen smalle ammo's 5 januari 2014 bewerkt door wandelaartjes
Heracross Geplaatst 5 januari 2014 Geplaatst 5 januari 2014 Ik heb er wel één over, stuur maar een PB
wandelaartjes Geplaatst 19 januari 2014 Auteur Geplaatst 19 januari 2014 (bewerkt) Deze mag op slot of weg. We hebben een kist 19 januari 2014 bewerkt door wandelaartjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden