Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor een geocache heb ik 4 cirkels (gevarenzônes) moeten maken. Van drie cirkels heb ik echter het snijpunt nodig. Kan ik het alarm van 1 cirkel uitzetten? Nadat ik het snijpunt van de overgebleven drie cirkels bepaald heb wil ik die vierde cirkel weer aanzetten. Is dat mogelijk? Mijn toestel is een GPSmap 62S.

Geplaatst

Als mij niemand een oplossing aan de hand kan doen zit er niets anders op dan het Wp te verwijderen en naderhand weer erop te plaatsen. \in ieder geval bedankt voor je reactie.

Geplaatst

Triskelle,

Ja, natuurlijk. Ik ben bezig met de geocache 7Even, GC13TDX. Om meer duidelijkheid op het scherm te krijgen is het wenselijk dat ik de overbodige cirkel tijdelijk verberg.

Geplaatst

Deze cache heb ik weer eens opgepakt. Ofschoon ik een heel stuk verder gekomen ben wil het laatste stukje maar niet lukken. Het venijn zit in de staart is hier duidelijk aanwezig.

Geplaatst

[...] wenselijk dat ik de overbodige cirkel tijdelijk verberg.

Juist ... onder het alarm ven een gevarencirkel versta ik het piepje dat het apparaat geeft bij het binnentreden en verlaten van de zone. De weergave van de cirkel is niet tijdelijk te verbergen, maar je kunt hem natuurlijk wel gewoon even verwijderen en later weer in orde brengen.

Geplaatst

Triskelle,

Ik heb mij verkeerd uitgedrukt en bedoelde inderdaad de cirkel en niet het geluidje. Inmiddels ben ik er achter en kan je in de gevarenzone de te verwijderen cirkel selecteren door op Enter te drukken en dan vervolgens in het nieuwe menuutje op Wis. Het oorspronkelijk Wp blijft dan toch bestaan en dan hoef ik naderhand alleen nog maar de cirkel opnieuw te maken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...