Spring naar bijdragen

Basecamp Werkt Niet Meer


MASTSCHIP

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Basecamp werkt voor jou niet meer... maar die van mij doet het nog prima. ik vind het een beetje overtrokken titel.. zeg dan "mijn basecamp werkt niet meer' Ik bedoel, dacht dat basecamp in zijn geheel niet meer deed. Maar vervelend voor jou en ik heb geen oplossing voor je.

Veel su6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit een tijd geleden ook eens gehad. Toen bleek de oorzaak een map van Engeland te zijn die door een collega was gedownload. De kaart verwijdert en het werkte weer. Heeft me genezen van het aannemen van dit soort kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook bij mij werkt BaseCamp niet meer. Bij mij is het begonnen nadat ik de update van Windows 8 had geïnstalleerd, windows 8.1.

Eerst deed Oziexplorer het niet meer, en toen GSAK. Die heb ik weer aan de praat weten te krijgen met behulp van GSAK en Oziexplorer door deze in een directory met een andere naam te installeren.

Nu doet ook BaseCamp het niet meer.

Ik krijg de melding dat Microsoft.NET niet goed geïnstalleerd is.

Garmin heeft als advies gegeven deze uit te schakelen en weer in te schakelen via de "Windows-onderdelen-in-of-uitschakelen" maar dat helpt niet.

In een directory installeren met een andere naam gaat hier niet, omdat je die keuze niet krijgt.

Heb verder al van alles geprobeerd, ook BaseCamp verwijderen inclusief de register vermeldingen.

Ik hoop dat Garmin support nog met een goede tip komt, zal die dan ook hier laten weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Het werkt weer.

Van Garmin Nederland heb ik een uitgebreide mail gekregen met extra manieren om dit op te lossen.

 

Ik was inmiddels echter tot de conclusie gekomen dat de update van Windows 8 naar 8.1 niet goed gegaan was (er begonnen nog meer rare dingen te gebeuren) en heb mijn hele systeem opnieuw geïnstalleerd. Een paar avonden werk, maar nu doet alles het weer.

 

De mail van Garmin dus niet gebruikt, maar ik hou de tips wel achter de hand voor een eventuele volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...