MASTSCHIP Geplaatst 22 oktober 2013 Geplaatst 22 oktober 2013 Ik gebruik voor fietskaarten en geocaching Basecamp. Nu krijg ik de melding dat Basecamp niet meer kan starten. Opnieuw Basecamp geinstalleerd maar de foutmelding blijft terugkomen. Heeft iemand een oplossing.
Jarod67 Geplaatst 22 oktober 2013 Geplaatst 22 oktober 2013 Basecamp werkt voor jou niet meer... maar die van mij doet het nog prima. ik vind het een beetje overtrokken titel.. zeg dan "mijn basecamp werkt niet meer' Ik bedoel, dacht dat basecamp in zijn geheel niet meer deed. Maar vervelend voor jou en ik heb geen oplossing voor je. Veel su6.
Team Tabak Geplaatst 22 oktober 2013 Geplaatst 22 oktober 2013 Alle verwijzingen naar Basecamp in het register verwijderen en vervolgens opnieuw installeren. Dan moet het weer goed gaan.
Bariet Geplaatst 23 oktober 2013 Geplaatst 23 oktober 2013 Ik heb dit een tijd geleden ook eens gehad. Toen bleek de oorzaak een map van Engeland te zijn die door een collega was gedownload. De kaart verwijdert en het werkte weer. Heeft me genezen van het aannemen van dit soort kaarten.
Team Mavos Geplaatst 24 oktober 2013 Geplaatst 24 oktober 2013 Ook bij mij werkt BaseCamp niet meer. Bij mij is het begonnen nadat ik de update van Windows 8 had geïnstalleerd, windows 8.1. Eerst deed Oziexplorer het niet meer, en toen GSAK. Die heb ik weer aan de praat weten te krijgen met behulp van GSAK en Oziexplorer door deze in een directory met een andere naam te installeren. Nu doet ook BaseCamp het niet meer. Ik krijg de melding dat Microsoft.NET niet goed geïnstalleerd is. Garmin heeft als advies gegeven deze uit te schakelen en weer in te schakelen via de "Windows-onderdelen-in-of-uitschakelen" maar dat helpt niet. In een directory installeren met een andere naam gaat hier niet, omdat je die keuze niet krijgt. Heb verder al van alles geprobeerd, ook BaseCamp verwijderen inclusief de register vermeldingen. Ik hoop dat Garmin support nog met een goede tip komt, zal die dan ook hier laten weten.
Team Mavos Geplaatst 3 november 2013 Geplaatst 3 november 2013 Het werkt weer. Van Garmin Nederland heb ik een uitgebreide mail gekregen met extra manieren om dit op te lossen. Ik was inmiddels echter tot de conclusie gekomen dat de update van Windows 8 naar 8.1 niet goed gegaan was (er begonnen nog meer rare dingen te gebeuren) en heb mijn hele systeem opnieuw geïnstalleerd. Een paar avonden werk, maar nu doet alles het weer. De mail van Garmin dus niet gebruikt, maar ik hou de tips wel achter de hand voor een eventuele volgende keer.
MacDD Geplaatst 3 november 2013 Geplaatst 3 november 2013 Ik denk dat je iedereen zou helpen door de mail nu al te plaatsen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden