Spring naar bijdragen

Uit Cache Gehaalde Tb Niet Herkenbaar Om Te Loggen.


Team ReM

Aanbevolen berichten

Gisteren hebben wij een TB gevonden in de cache De Meernse Parken: Het Kloosterpark en deze mee naar huis genomen. Het is een wit beertje of hondje met code WF....... De TB staat echter niet op de site van "Het Kloosterpark". We weten nu niet hoe we hier verder mee aan moeten. Wie kan ons adviseren?

bewerkt door 't Hopbelletje
Code verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hey,

 

Allereerst is het wijs om de code niet zomaar hier neer te zetten.

Mensen zouden de TB nu kunnen discoveren zonder deze gezien te hebben.

Gebruik liever: TB4Y91R

Dit staat ook duidelijk aangegeven om de TB-pagina:

"This is not collectible.

Use TB4Y91R to reference this item."

Over de handelswijze:

Het kan zijn dat iemand deze nog niet heeft kunnen loggen, omdat deze net voor jouw bezoek pas daar geplaatst is.

Stel: De ander heeft hem bvb. om 12.00u uit de ene cache heeft gehaald en om 13.30 in de Kloosterpark-cache heeft gestopt.

Als jij om 14.00 de TB gevonden hebt, heeft diegene misschien nog geen online administratie bijgewerkt.

 

Mijn suggestie om onenigheid te voorkomen:

Wacht het even af, een dag of 2 hooguit.

Als de TB nog niet verplaatst is naar de Kloosterpark-cache, kun je de TB "Grab it from somewhere else" loggen.

Hierbij even GC-code vermelden en dat zou voldoende moeten zijn.

 

Succes!

Sorry voor de verschillende lettertypes, krijg um niet meer goed gezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt erop, dat de gene die hem in de cache "Het kloosterpark" heeft gestopt nog niet de TB gelogd heeft op geocaching.com. Als ik naar het TB-nummer kijk, zie ik dat de TB in cache Ik zie ze vliegen #2 http://coord.info/GC3KGRM ligt. Ik zou zeggen. Log de TB nog niet en wacht even rustig af tot dat de TB gedorpt wordt in het Kloosterpark. Als dat na een week nog niet gebeurt is kan je de tb altijd grabben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Normaal gesproken ben ik een groot voorstander van wachten tot TB's keurig gedropped worden, maar in dit geval is de TB op 7 mei in "Ik zie ze vliegen #2" gedropped om daar op of voor 3 september weer uit te verdwijnen. Omdat lang niet iedereen (inclusief ikzelf) het meldt als een TB niet in de cache wordt aangetroffen mag je er van uit gaan dat de TB al ver voor de derde september uit zijn laatste woon- of verblijfsplaats is verdwenen.

 

Dit alles in aanmerking nemende (en de onmogelijkheid om de huidige of laatste houder te contacten) denk ik dat je de TB veilig kunt loggen met de optie "Grabbed from somewhere else" (of de Nederlandse vertaling daarvan).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hebben wij ook wat.

Wij hebben ook een TB gevonden in een cache. Deze staat bij thuiskomst ook niet op de site vermeld.!! Wij hebben ook keurig een week gewacht om iemand de tijd te geven om te loggen.

Dat is niet gebeurd dus ga ik zoeken op het tracking nummer nu komt de TB niet overeen met de foto. Volgens de site van de TB heeft iemand anders de TB in het bezit.

Nu heb ik degene die de hello kitty TB gevonden heeft een mail gestuurd. Maar als er niets uit komt wat doe je dan met de TB.

Als wij hem nu weer weg leggen zit een ander met dit probleempje, en blijft hij dus rond zwerven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...