Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zojuist is mijn eerste cache online gekomen. Ik heb de coordinaten opgegeven en de landkaartjes verwijzen naar de juiste plek.

Maar als je op routebeschrijving klikt/drukt (ter hoogte van de regel 'afdrukken') dan kom je aan de andere kant van het water uit en dat scheelt een paar kilometer! Hoe krijg ik dit goed?

Geplaatst

Misschien loopt er geen (bekende) weg naar je cachelokatie, dan loopt de routebeschrijving totaan het dichtsbijzijnde wel bereikbare punt (met de auto).

Persoonlijk gebruik ik die optie nooit, daar heb je nu GPS voor :clown:

Geplaatst

Je hoeft helemaal niets op te lossen. De cache ligt toch op de coördinaten op de cachepagina ? De GPS wijst je daar vanzelf naar toe. Je kunt hoogstens een parkeercoördinaat toevoegen voor cachers die zo dicht mogelijk met de auto willen komen.

Geplaatst

nee, je hoeft inderdaad niets aan te passen. Driving directions zijn autoroutes..

Als je op maps.google boven de coordinaten op het fietsje drukt komt je perfect bij de cache uit.

Geplaatst (bewerkt)

Oh fijn, dan laat ik het zo! (Sorry, ik ben nu ingelogd met mijn andere account en kan het bericht wel bewerken maar niet verwijderen.)

bewerkt door marjanvw
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...