rumarsies Geplaatst 9 september 2013 Geplaatst 9 september 2013 Zojuist is mijn eerste cache online gekomen. Ik heb de coordinaten opgegeven en de landkaartjes verwijzen naar de juiste plek. Maar als je op routebeschrijving klikt/drukt (ter hoogte van de regel 'afdrukken') dan kom je aan de andere kant van het water uit en dat scheelt een paar kilometer! Hoe krijg ik dit goed?
Team Professor X Geplaatst 9 september 2013 Geplaatst 9 september 2013 Misschien loopt er geen (bekende) weg naar je cachelokatie, dan loopt de routebeschrijving totaan het dichtsbijzijnde wel bereikbare punt (met de auto). Persoonlijk gebruik ik die optie nooit, daar heb je nu GPS voor
rumarsies Geplaatst 9 september 2013 Auteur Geplaatst 9 september 2013 Ja, dat zou heel goed kunnen, de cache ligt aan een fietspad! De oplossing is om de cache beschrijving aan te passen neem ik aan? Dit is de cache: http://www.geocaching.com/geocache/GC4KFYC_rustpunt-woudpolder?guid=88ffb90f-5401-422b-b1d7-46dba37db3e7
topzoekertje Geplaatst 9 september 2013 Geplaatst 9 september 2013 Je hoeft helemaal niets op te lossen. De cache ligt toch op de coördinaten op de cachepagina ? De GPS wijst je daar vanzelf naar toe. Je kunt hoogstens een parkeercoördinaat toevoegen voor cachers die zo dicht mogelijk met de auto willen komen.
@Wilbertoord Geplaatst 9 september 2013 Geplaatst 9 september 2013 nee, je hoeft inderdaad niets aan te passen. Driving directions zijn autoroutes.. Als je op maps.google boven de coordinaten op het fietsje drukt komt je perfect bij de cache uit.
marjanvw Geplaatst 10 september 2013 Geplaatst 10 september 2013 (bewerkt) Oh fijn, dan laat ik het zo! (Sorry, ik ben nu ingelogd met mijn andere account en kan het bericht wel bewerken maar niet verwijderen.) 10 september 2013 bewerkt door marjanvw
regenboog2 Geplaatst 10 september 2013 Geplaatst 10 september 2013 Je moet je bericht niet verwijderen hoor. Anderen kunnen daar in de toekomst mogelijk ook weer iets aan hebben.
Aanbevolen berichten