Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen,

Ik weet niet waar ik dit topic eerder voorbij heb zien komen, maar ik kan het ook niet meer terugvinden.

Bij deze stel ik dus hier de vraag maar.

Er staat bij m'n statistieken momenteel:

You've found 733 caches (732 distinct) since your first cache find on 02/09/2010.

Nu dus de vraag:

Hoe kan ik, het liefst ZONDER tooltjes zoals GSAK, er achter komen waar/wat/welke die ene non-distinct cache is?

Staat dit ergens bij een cache aangegeven?

Volgens mij had ik dit voor het weekend nog niet (dit weet ik dus niet zeker), maar dit weekend heb ik veel kokers van en langs de WWT gevonden.

Kan dit door een foutieve log (verkeerde knop ingedrukt) of iets dergelijks?

Of moet dit gewoon even rusten, in de hoop dat ie nog niet up to date is?

Bij voorbaat dank!

EDIT: Ik heb geen belang bij opmerkingen over het al dan niet gebruiken/waarderen van statistieken, of het aantal finds. Laat deze dus maar achterwege.

bewerkt door Flaker91
Geplaatst

He... Flaker... ouwe puntjesjager.... Twee keer loggen he op één cache..... Is dat de Gorkumse methode? hahaha.. Leuk. Het wordt weer tijd voor een nieuwe multi door het mooie stadje.... Ik start de auto... Wanneer zet ik hem in zijn één??? Succes joh! En misschien log ik hem wel dubbel... Jij ziet het toch niet.... :-) :-)

Geplaatst

Volgens project-gc heb je deze http://coord.info/GC27K06 dubbel gelogd

Edit: inderdaad 2x op 2 mei gelogd

tabblad 'profiel', zoek dubbele logs. Vul cache naam in en voila!

Kijk, daar heb ik wat aan! Ik kan me inderdaad herinneren dat ik in de trein zat te loggen. Met het versturen ging het mis. Ik DACHT dat ik de 2e log verwijderd had... Blijkbaar niet.

He... Flaker... ouwe puntjesjager.... Twee keer loggen he op één cache..... Is dat de Gorkumse methode? hahaha.. Leuk. Het wordt weer tijd voor een nieuwe multi door het mooie stadje.... Ik start de auto... Wanneer zet ik hem in zijn één??? Succes joh! En misschien log ik hem wel dubbel... Jij ziet het toch niet.... :-) :-)

Haha TT, komt goed! Ik hoop binnenkort weer een cache te kunnen publiceren! :-)

Geplaatst

aha, find bad logs heet het hier. En dan dup logs? Is mij nog niet duidelijk, gedeeltelijk zijn het geadopteerde caches. Logisch dat je dan je eigen cache hebt gelogd. Maar andere lijstje staan zelfs caches in die ik niet eens gedaan heb. Blijkbaar als je een log verwijderd blijft de found staan??? Dat is toch niet handig.

Hmmm, toch wel handig om op te schonen. Hoe belangrijk dan ook :cool2:

Je ziet trouwens ook mooi wie jou caches dubbel logt of zelfs driedubbel.........dat zijn er nogal wat! Fouten maken is dus gelukkig menselijk :-) en ja, ik heb ook wel eens het idee dat geocaching.com hapert en dan blijkbaar toch de informatie vastlegt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...