Ringeling Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 (bewerkt) Ik ontdek dit topic pas vandaag. Ik kom uit Tilburg, dus niet ver van Vught. Ik had me ook graag aan willen bieden als proefloper, maar ik begrijp dat je al een aantal cachers bereid hebt gevonden. Ik ben benieuwd wat de stand van zaken is en als ik nog van enige betekenis kan zijn in de ondersteuning voor deze cache, dan laat maar weten. 3 januari 2014 bewerkt door Ringeling
Blutch Geplaatst 3 januari 2014 Geplaatst 3 januari 2014 (bewerkt) EN om welke het gaat 3 januari 2014 bewerkt door Blutch
ikke Geplaatst 5 januari 2014 Geplaatst 5 januari 2014 Hij heeft natuurlijk allang al gezegd ; 'Wat een gezeik, zoek het maar uit verder, ik doe wat ik wil.' En dan kan ik hem geen ongelijk geven. Wat wil je nou, dat alles fout is en het halve bos wordt omgekapt omdat niemand helpt, of dat je gewoon een leuke multi kan lopen die gewoon 'klopt'. En nee ik hoef geen antwoord.
spoekie Geplaatst 6 januari 2014 Geplaatst 6 januari 2014 Ik heb inmiddels contact gehad met de CO. De cache is nog niet gepubliceerd omdat er problemen zijn met de 160m regel en hij wacht op reactie van de reviewer. Heeft dus niks met de proeflopers te maken, die zijn er genoeg.
Aanbevolen berichten