Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Deze Brabander had je graag geholpen met proeflopen, helaas lig ik er al een paar maanden uit door een ongeluk(nee, komt niet door het cachen :wink2: )
Maar mocht je in de toekomst, over een paar maandjes of zo, nog een keer iemand nodig hebben dan hou ik me aanbevolen. Vught-Meeuwen is ook maar 22km, hemelsbreed dan!
Grx
Neuzer

bewerkt door neus
Geplaatst

als je wil weten of hij echt moeilijk is.. dan moet je mij maar laten lopen. Ik loop noooooit multi's. Dus ik vind het al vlug D5 Vught is overigens best te doen voor mij een keer op een avondje.

Vlindertje woont daar overigens ook niet heel ver vandaan. Misschien dat je hem een PM kunt sturen.

Geplaatst

Wat me nou weer verbaasd, is dat mensen die in de eerste posts totale negatieve 'kritiek' geven, allemaal als een blad aan de boom omgedraaid zijn.

Zoals eerder aangegeven, TS is zeer seieus bezig, stelt zich voor... Noem maar op.

Maak je toch 's iets drukker om andere zaken en ga van 't positieve uit. De nieuwe lichting waar eenieder over valt, zijn denk ik ook niet de forumbezoekers.

Succes!

Geplaatst

Wat me nou weer verbaasd, is dat mensen die in de eerste posts totale negatieve 'kritiek' geven, allemaal als een blad aan de boom omgedraaid zijn.

Zoals eerder aangegeven, TS is zeer seieus bezig, stelt zich voor... Noem maar op.

Maak je toch 's iets drukker om andere zaken en ga van 't positieve uit. De nieuwe lichting waar eenieder over valt, zijn denk ik ook niet de forumbezoekers.

Succes!

Dat is jouw interpretatie.

Ik geef een advies. En die blijf ik geven, kan alleen maar in z'n voordeel werken.

Maar ik heb me ook bereid getoond om bij te stellen gezien z'n latere uitleg (=ook zelfreflectie).

En zoals gezegd: 9 op de 10 maakt er (letterlijk) een potje van. Dus zo raar is m'n advies niet.

Geplaatst

Toen The Knight Templar begon met het opzetten van Jumanji had hij net 1 pagina vol met founds. Zegt dus helemaal niks hoeveel founds iemand moet hebben.

maantje76, Succes!

Geplaatst

Als ik wat meer ervaring had gehad, had ik je graag geholpen. Het klinkt goed doordacht allemaal. Succes!

Geplaatst

Misschien het topic eens volledig doorlezen, dan snap je het misschien. Deze opmerking raakt kant noch wal.

Geplaatst

Het is wel een populair draadje geworden als ik de aantal views zo zie en vergelijk met andere...En dat in enkele dagen. Wat is er zo bijzonder aan :)

En laten we het gewoon gezellig houden...Ik snap de twijfels van mensen wel, maar ze moeten je ook een kans geven...en eventueel zelfs een tweede. Misschien dat niet iedereen dit even tactisch gebracht heeft, maar ik kan wel wat hebben hoor :P Heb ik vaker mee te maken bij een andere community ;)

Inmiddels hebben een aantal personen zich aangeboden om proef te lopen. Graag wil ik iedereen daarvoor bedanken. Een van hen komt uit de directe omgeving. Dat lijkt me het handigste...We zullen zeker terugkoppelen hoe de ervaringen geweest zijn...

Iedereen bedankt voor zijn/haar inbreng...

• Top! 1
Geplaatst

Ik vind het hartstikke goed van je, dat je je hier hebt voorgesteld, maar je zult inmiddels gemerkt hebben, dat het vragen om advies hier op dit forum zo ongeveer gelijk staat als de duivel om een kruisje vragen....

Persoonlijk zou ik heel veel meer waarde hebben gehecht aan physieke hulp (zo je die nodig zou hebben). En daarmee bedoel ik hulp van mensen in je omgeving. Zij zijn veel beter is staat om te adviseren over waar toestemming verkregen kan worden, hoe cachers met je spullen omgaan, waar je beter wel of beter niet een tussenpunt kunt plaatsen (zij kennen de omgeving) en wat je je creatie als moeilijkheidsgraad mee zou kunnen geven. Ik heb één keer eens over de rug van iemand meegekeken, die een listing in elkaar zette en deze opstuurde naar een reviewer. Alles was in één keer volstrekt duidelijk. Ik had het zélf ook wel allemaal kunnen uitzoeken (zo moeilijk is het allemaal niet) maar het was ook nog eens een gezellige avond.

En het allerbelangrijkste.... Ik kreeg een kop koffie aangeboden terwijl je hier bakken azijn over je heen krijgt. Gelukkig niet van allemaal want uiteindelijk heb je ook leuke reacties gehad.

Dus Maantje, trek gewoon je plan, doe wat je denkt wat goed is, stuur er een proefloper uit de buurt op af, evalueer het samen nog eens en stuur de listing/cache naar de reviewer. Het gaat helemaal goed komen!!!

Geplaatst

Misschien het topic eens volledig doorlezen, dan snap je het misschien. Deze opmerking raakt kant noch wal.

Da's ook weer zo typisch, er vanuit gaan dat ik dat niet gedaan hebt. In plaats van dat je aangeeft wat 'kant noch wal' raakt...

Maar goed, da's weer een andere discussie, waar dit forum overvol mee staat.

Even weer on topic:

TS is volgens mij geholpen en weet al precies hoe het er aan toe gaat hier.

Ik wens hem/haar veel succes met z'n caches, als we in de buurt zijn zullen we ze ongetwijfeld gaan doen.

Geplaatst

Dit is de eerste reactie van team nessa. Je moet wel heel veel inlevingsvermogen hebben om dit als positief te zien...

al 38 gevonden en caches aan het plaatsten.....waarom niet gewoon eerst ervaring opdoen?

Ik mag hopen dat er toestemming gevraagd is.

En de tweede recatie. Dat klinkt al heel anders:

Mooi, hier ziet het ernaar uit dat dit de uitzondering op de regel is. Iemand die wel moeite doet om direct iets moois te maken.

Wat betreft ervaring, dat is niet alleen aantallen, maar ook meerder soorten caches doen en pagina's lezen.

Moeilijkheid is altijd een beetje gokwerk, terrein is vrij simpel in te schatten.

Ervan uitgaande dat je zo serieus bent als je overkomt ben ik zeker geinteresseerd om deze cache te gaan bezoeken als hij online komt.

Mocht het proeflopen niet lukken, wil ik het wel doen om te zien of ik echt ongelijk heb :cool2:

Ik vraag me nu toch af wie er nu kant nog wal raakt.

• Top! 1
Geplaatst

ik snap dat hele gedoe over proeflopen al helemaal niet.

je laat een cache publiceren en er dienen meteen bakken met proeflopers aan, die bij eventuele vouten of miscalculaties in hun Not foundlogs hun bevindingen kunnen zetten waardoor de cacheeigenaar weet wat er zoal onduidelijk of onjuist is en daar passende maatregelen nemen, of niet

waarom nu dan gaan oproepen om iemand anders van te voren laten proeflopen?

Barny

Geplaatst

Dát Barny is ons een paar weken geleden overkomen :)

Op het nulpunt lag niets, De groep cachers, die wilden zien, welke verrassing er was neergelegd werd steeds groter! Na drie kwartier, met zes teams toch de doos tevoorschijn getoverd, met een afwijking van 47 meter!!

O ja, meldde de CO later: de cache was ingemeten met een smartphone :angry:

Ofschoon we er een leuk mini event aan over gehouden hebben, lijkt het mij goed als de zaak direct correct gepresenteerd wordt! Proeflopen dus!

TS: :thumbup:

• Top! 2
Geplaatst

dat is toch mooi kikker,

jullie hebben het gezellig gehad en de co heeft wat geleerd, dus hier nogmaals het bewijs dat "proeflopen" totaal niet nodig is

de vrijwilligers waren zonder oproep meteen ruim voorradig

Barny

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...