Spring naar bijdragen

1 Meer Found In Gsak Dan Bij Gecaching


benotje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik doe maar een mogelijke gok: misschien is één van je logs op gc.com ooit door de cache-owner verwijderd?
In je gsak database blijft die dan staan terwijl je op internet er één minder hebt.

Je zou (ongeacht de oorzaak) het verschil kunnen achterhalen door in GSAK naast je found database een tweede database te maken, een nieuwe "my finds PQ" te draaien en dan middels een macro de samenstelling van die twee databases met elkaar te vergelijken.

Dan zou de missende of overvloedige cache vanzelf tevoorschijn moeten komen.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste hoeft niet waar te zijn.

Stel ik heb 99 caches gevonden en laad die in met een My finds PQ.

Dezelfde dag laad ik per ongeluk een gpx met 1 niet gevonden cache in dezelfde database.

Dan heb ik in die database 100 caches zitten met dezelfde laatste gpx datum.

Er wijkt in dat geval niks af op datum.

 

edit: typo

bewerkt door Bloodwoosj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hoeft niet.

Je kunt gewoon een default database hebben waarin 99 gevonden en één ongevonden cache staan.

Zonder hem zelf op found it te zetten gezet te hebben of überhaupt ooit gevonden te hebben.

Op het moment dat ik die database met 99 gevonden caches heb openstaan en een ongevonden cache importeer zonder dat ik expliciet aangeef dat ik die in een andere database wil openen heb ik hem erbij in dezelfde database.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste zin is helemaal juist.

Ik reageer in post 6 ook niet op de bewering van de topicstarter, maar op hetgeen in post 5 staat.

In post 8 reageer ik ook niet op de bewering van de topicstarter, maar op hetgeen in post 7 staat.

De tweede zin is niet juist.

Maar dit begint inmiddels aardig offtopic te raken en maakt de verwarring voor de topicstarter waarschijnlijk alleen maar groter :blink:

Greetz Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou nou hou eens op met dat gepor :no:

 

ik heb hem er was er een verwijderd :clap:

 

gsak data update kun ik niet vinden ik heb er paar opties gedaan maar daar kwam niets uit

 

heb gsak op een ander pc geïnstalleerd en heb een pq gedraaid van mijn fonds die daar in gezet

toen twee schermen naast elkaar na 1630 van de 1812 zat de fout bedankt voor het mee denken

 

ik ga de co mailen waarom ?? misschien heeft hij de verkeerde verwijderd jammer dat je daar geen bericht van krijgt via Geocaching.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...