Spring naar bijdragen

Gearchiveerde Caches Terug Kijken / Opzoeken ?


Armitage Epse

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om te kijken of op een bepaalde plek al eens een cache heeft gelegen ?

Dit om te voorkomen dat je zelf denkt een mooie locatie te hebben gevonden en dan blijkt hier een tijd terug een cache te hebben gelegen.

Dan kun je dus wachten op reacties van "hier ben ik een tijdje terug al eens geweest" of "niet echt originele locatie" etc...

Of moet ik die locatie gewoon gebruiken omdat ik het een mooie/bijzondere plek vind, ongeacht de kans bestaat dat hier al een keer een cache heeft gelegen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als jij het een erg mooie plek vindt en je vindt bovendien dat een geocacher ook kan genieten van die mooie plek. Wat maakt het dan uit of er al wat gelegen heeft, maak er een mooie multi naar toe en laat de cachegemeenschap genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou ook zeggen: gewoon plaatsen. Het feit dat er al op die plek een cache zou hebben gelegen geeft aan dat het bijna wel een leuke plek moet zijn. En hij is nu weer vrij.

Evt. kun je nog even kijken naar: Geocaching.nl => Kaarten => Gearchiveerd. Maar dit is niet meer up to date. Wel leuk om terug te zien.

O ja, zeurlogjes hou je altijd....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....Of moet ik die locatie gewoon gebruiken omdat ik het een mooie/bijzondere plek vind, ongeacht de kans bestaat dat hier al een keer een cache heeft gelegen ?

Sterker nog: GRAAG een nieuwe cache op die mooie plek. DE reden om daar nogmaals naar toe te gaan en van de omgeving te genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...