@Wilbertoord Geplaatst 28 augustus 2013 Geplaatst 28 augustus 2013 Dan trek ik de schoen van cachepurist bij dezen aan. Als jij nu toegeeft dat je op 2 punten fout zat is het conflict uit de wereld. Maar het maakt mij werkelijk niet uit wie cachepurist is. Gezien jouw voorliefde voor multy's en cloudcaching kun je geen cachepurist zijn.. En ik geef geen fouten toe. Ik geef wel toe dat de opmerking over cloudcaching natuurlijk ook mede tot resultaat had dat jij uit de tent gelokt werd. Maar dat zie ik niet zozeer als een fout.Eerder een kort door de bocht interpretatie.
Vlindertje Geplaatst 28 augustus 2013 Geplaatst 28 augustus 2013 Een nieuwe reeks foute redeneringen, maar ik geloof het nu wel ...
@Wilbertoord Geplaatst 28 augustus 2013 Geplaatst 28 augustus 2013 Welja, omdat je beseft dat je met jouw post een kolossale blunder hebt gemaakt, trek jij je eerst uit de discussie terug.
Vlindertje Geplaatst 28 augustus 2013 Geplaatst 28 augustus 2013 Als jij verder wilt discussiëren over mijn blunders, graag! Ik sta er volledig voor open. Maak er wel een nieuw draadje voor aan, bijvoorbeeld 'BlunderVlinder @Wilbertoord', zodat we niet off-topic kunnen gaan en niet worden gestoord door optredens van Anura Simplex & De Temende Trollen. Gestoord zijn we al genoeg.
gluppie Geplaatst 29 augustus 2013 Geplaatst 29 augustus 2013 verpak het in moeilijke woorden en het lijkt net of je niet iemand of een groep beledigt. Knap hoor! Gelukkig geef je wel aan over zelfkennis te beschikken. 1
Hogelanders Geplaatst 29 augustus 2013 Geplaatst 29 augustus 2013 Wellicht is het toch goed om bovenstaande verder via PM te doen?
Vlindertje Geplaatst 17 februari 2014 Geplaatst 17 februari 2014 Om dit draadje af te ronden: het Keurmerk is ingevoerd conform de ideeën die in de discussie naar voren zijn gebracht. Dat betekent dat authentieke geocachers, wanneer zij dat willen, hun hobby voortaan kunnen beleven zonder op enig moment te worden geconfronteerd met kokers, kokerkneuzen of puntenjagers. Uiteraard is het vuil slechts onder het vloerkleed geveegd en blijft het, zelfs méér dan ooit, nodig nieuwkomers te informeren over de oorsprong en bedoeling van het spel om zo te voorkomen dat zij, uit onwetendheid en door de vele slechte voorbeelden, gaan munzeeën onder de vlag van Geocaching. En nee, dit is niet het Keurmerk ...
Team Tabak Geplaatst 17 februari 2014 Geplaatst 17 februari 2014 Om dit draadje af te ronden: het Keurmerk is ingevoerd conform de ideeën die in de discussie naar voren zijn gebracht. Dat betekent dat authentieke geocachers, wanneer zij dat willen, hun hobby voortaan kunnen beleven zonder op enig moment te worden geconfronteerd met kokers, kokerkneuzen of puntenjagers. En waar kunnen we dit keurmerk vinden? Gaat het hier om geocaching.com caches, die door jouw of jouw vrienden van keurmerken zijn voorzien, of gaat het om caches van derden, die op een andere site dan die van geocaching.com gevonden kunnen worden. Je zult ons nog even van wat details moeten voorzien, want zo komen we nog niet veel verder.
keske27 Geplaatst 17 februari 2014 Geplaatst 17 februari 2014 Om dit draadje af te ronden: het Keurmerk is ingevoerd conform de ideeën die in de discussie naar voren zijn gebracht. Dat betekent dat authentieke geocachers, wanneer zij dat willen, hun hobby voortaan kunnen beleven zonder op enig moment te worden geconfronteerd met kokers, kokerkneuzen of puntenjagers. En waar kunnen we dit keurmerk vinden? Gaat het hier om geocaching.com caches, die door jouw of jouw vrienden van keurmerken zijn voorzien, of gaat het om caches van derden, die op een andere site dan die van geocaching.com gevonden kunnen worden. Je zult ons nog even van wat details moeten voorzien, want zo komen we nog niet veel verder. Dat is denk ik niet meer nodig T.T, Want Vlindertje wil dit draadje afronden....
ioHpeiH Geplaatst 17 februari 2014 Geplaatst 17 februari 2014 Om dit draadje af te ronden: het Keurmerk is ingevoerd conform de ideeën die in de discussie naar voren zijn gebracht. Dat betekent dat authentieke geocachers, wanneer zij dat willen, hun hobby voortaan kunnen beleven zonder op enig moment te worden geconfronteerd met kokers, kokerkneuzen of puntenjagers. En waar kunnen we dit keurmerk vinden? Gaat het hier om geocaching.com caches, die door jouw of jouw vrienden van keurmerken zijn voorzien, of gaat het om caches van derden, die op een andere site dan die van geocaching.com gevonden kunnen worden. Je zult ons nog even van wat details moeten voorzien, want zo komen we nog niet veel verder. Als je kijkt op de eigen site van Vlinder brengt de zoektocht je al snel naar metacaching. Hier staat een kaart met ook de "caches" van gc.com erop. Het initiatief is lovenswaardig, jammer van het Munzee bashen steeds, dat vind ik OOK een leuk spelletje ;-) Ik zoek liever een Munzee dan een fotokoker bedoel ik.
Team Tabak Geplaatst 17 februari 2014 Geplaatst 17 februari 2014 Dank je wel. Ik ga er eens rondkijken.
gluppie Geplaatst 18 februari 2014 Geplaatst 18 februari 2014 complimenten voor Vlindertje. Ik ben zeer onder de indruk. Een hele slimme zet om het forum hier te gebruiken door keer op keer te posten wat een echte geocache is, en dan het keurmerk introduceren en de forumgebruikers naar een andere site te lokken die op sterven na dood was. Echt mijn welgemeende complimenten voor deze knappe marketing zet. 1
MacDD Geplaatst 18 februari 2014 Geplaatst 18 februari 2014 Ik zie daar in ieder geval cachesstaan waarvan ik 100% zeker weet dat ze niet aan de door vlindertje gestelde eisen voldoen. Een nano? Is volgens Vlinder toch geen cache/
Vlindertje Geplaatst 18 februari 2014 Geplaatst 18 februari 2014 Klopt. Wat er nu staat is een eerste ruwe selectie. Er zit nog veel rotzooi tussen, terwijl vele authentieke geocaches ontbreken. De Keurmeesters zijn druk bezig dat te corrigeren en worden zeer geholpen als dergelijke fouten worden gemeld op de speciale keurpagina in plaats van hier op het forum. Dank aan de cachers die hun ontbrekende creaties inmiddels op correcte wijze ter keuring hebben aangeboden. Zij kunnen het Keurmerk desgewenst op hun cachepagina's aanbrengen.
de kikkers Geplaatst 18 februari 2014 Geplaatst 18 februari 2014 Ik begin het echt steeds minder te begrijpen. We gingen toch naar de afronding van dit draadje toe?
Aanbevolen berichten