Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Tja.

en toch vind ik favo's niet toereikend. Vandaar dat ik het keurmerk idee op zich wel wat vind hebben. Ik hou persoonlijk erg van creatieve innovatieve caches. Die zijn er de laatste periode in de omgeving land van Cuijk zoveel geweldige gekomen dat ik met een chronisch favorietentekort kamp. Ik ga dinsdag (bij goed weer) de rest van de TheHa serie doen.. Maar ik kan niet elke cache de favo die hij verdiend geven...

Dan biedt het keurmerk ook geen oplossing. Dat heeft alleen met grootte en ligging en ruilspulletjes te maken en zegt niks over de bijzonderheid van de cache.

Gewoon gefixeerd op het idee wat een echte geocache zou moeten zijn volgens de leer van Vlinder. En oja, ook De-Fam mag af en toe wat inbrengen.

Dat in eerste instantie gesproken werd over een stash en pas later het woord cache haar intrede deed wordt gemakshalve verdoezeld.

Zo'n keurmerk wil ik niet eens.

bewerkt door Dagwacht
Geplaatst

Het keurmerk idee op zich is interessant.. De regels zoals in dit forum genoemd niet inderdaad. Maar pas eens op bessercacher.de gekeken. Dat zag er echt goed uit.

En als het niet blijkt te werken, worden regels vast aangepast. Want op zich zijn de heren hier best capabel om iets geweldigs te maken. Dat zie je wel aan bijv. het cloudcachen. Iets waarbij je als cachepurist ook niet aan moet denken.. allerlei internetdingetjes i.p.v. een kistje ver weg in een bos. Maar doordat het heel goed in elkaar steekt wordt het toch enorm gewaardeerd.

Geplaatst

Omdat jij geen sluitende definitie kunt geven is het voor jou inderdaad handiger om mijn vraag te ontwijken onder het mom on-topic te willen blijven. On-topic dan. Jouw postje over cachepuristen raakt kant nog wal.

Ter informatie: elke CloudCache moet voldoen aan de criteria van het Keurmerk en wordt dus afgesloten met een echte geocache. Die enorm gewaardeerde CloudCache, waar jij op doelt, eindigt dan ook bij een 'kistje' ver weg in een bos.

Geplaatst

Omdat jij geen sluitende definitie kunt geven is het voor jou inderdaad handiger om mijn vraag te ontwijken onder het mom on-topic te willen blijven. On-topic dan. Jouw postje over cachepuristen raakt kant nog wal.

Ter informatie: elke CloudCache moet voldoen aan de criteria van het Keurmerk en wordt dus afgesloten met een echte geocache. Die enorm gewaardeerde CloudCache, waar jij op doelt, eindigt dan ook bij een 'kistje' ver weg in een bos.

Welke kant wil jij eigenlijk op met deze discussie? Wil je ons ook opleggen dat een echte cache gebruik maakt van cloudcaching? Je hebt volgens mij mijn post totaal niet begrepen. Lees het nog eens een keer door, en probeer dan nog eens een antwoord te formuleren wat over de inhoud gaat, en niet over woorden die gebruikt zijn om de inhoud weer te geven in een post.

Geplaatst

Welja, omdat je beseft dat je met jouw post een kolossale blunder hebt gemaakt, trek jij je eerst uit de discussie terug. Als ik je vervolgens op een andere blunder wijs, ga je volop in de tegenaanval in een poging te voorkomen dat je voor aap staat. Dan breng je de volgende ongerijmde bewering in stelling, namelijk door uit mijn opmerking dat elke CloudCache een echte geocache is op te maken dat ik iedereen wil opleggen dat alleen een echte geocache gebruik maakt van CloudCaching. Met deze onzin sta je nu echt compleet voor aap.

Geplaatst

Ik merk dat jij een enorm goed gevoel om vragen om te buigen tot conclusies. En daarmee een nieuwe richting aan onderwerpen te geven.

Ik stel een vraag. In dit geval

Wil je ons ook opleggen dat een echte cache gebruik maakt van cloudcaching?

Daar draai jij zelf een conclusie van. En probeert die vervolgens mij in de schoenen te schuiven. En dan noem jij die conclusie belachelijk. En doe je net alsof ik die conclusie trek en mezelf daarmee voor aap zet... Typisch.

Ondertussen heb ik heel wat vragen open staan aan jou. En elke vraag levert geen antwoord, maar een stelling op. En die stelling wordt mij in de schoenen geschoven. Maar je hebt me te pakken... Toch off-topic geraakt.

Waarmee ik wil beëindigen met dezelfde vraag. waar wil jij heen met deze discussie.

Ik haal Cloudcaching aan als voorbeeld ter stimulering van het keurmerk. Maar dat had je dus niet begrepen. Vandaar dat ik het toch nog maar even uitleg en daarmee weer on-topic ben.

Geplaatst

Het keurmerk idee op zich is interessant.. De regels zoals in dit forum genoemd niet inderdaad. Maar pas eens op bessercacher.de gekeken. Dat zag er echt goed uit.

En als het niet blijkt te werken, worden regels vast aangepast. Want op zich zijn de heren hier best capabel om iets geweldigs te maken. Dat zie je wel aan bijv. het cloudcachen. Iets waarbij je als cachepurist ook niet aan moet denken.. allerlei internetdingetjes i.p.v. een kistje ver weg in een bos. Maar doordat het heel goed in elkaar steekt wordt het toch enorm gewaardeerd.

Voor een beter wederzijds begrip maar even terug naar de bron: jouw bovenstaande postje (#373).

Het begint heel goed. Het Keurmerk idee is inderdaad interessant. De criteria (regels) spreken jou weliswaar niet aan, maar je geeft met het volste recht jouw mening.

Het wordt nog beter, want je acht de initiatiefnemers capabel om iets geweldigs te maken. Vervolgens ga je echter enorm de mist in door te stellen dat CloudCachen iets is waar je als cachepurist niet aan moet denken. 'Internetdingetjes' in plaats van een kistje ver in het bos.

Omdat ik dat laatste niet begrijp vraag ik jou netjes wie jij een cachepurist noemt (#374)

Jij noemt geen namen, want je wilt niet op de man spelen, maar wie de schoen past trekt hem aan. (#375)

Ok, maar geef dan een definitie van een cachepurist, zodat ik kan bepalen of de schoen mij past. (#376)

"Nee", zeg jij, want je wilt on-topic blijven. (#377)

Ik concludeer dat je mijn vraag ontwijkt en ga on-topic verder door te stellen dat een CloudCache aan de critera van het Keurmerk moet voldoen en dat er dus geen sprake is van internetdingetjes in plaats van een kistje ver in het bos. Het kistje is een voorwaarde voor publicatie en ligt er dan ook. (#378)

Omdat je al op 2 onjuistheden bent betrapt, en dat niet aan de grote klok wilt hangen door er over in discussie te gaan, kies je voor een afleidingsmanoeuvre, een beproefd recept: zet Vlinder neer als iemand die anderen iets voorschrijft, want met dat vooroordeel krijg je de handjes wel op elkaar. Dus roep je in #380:

"Wil je ons ook opleggen dat een echte cache gebruik maakt van cloudcaching?"

Een onterechte en onzinnige vraag, alleen bedoeld om stemming te maken, en dat weet je zelf heel goed.

Wat dus niet klopt in jouw oorspronkelijke postje:

1. cloudcachen, iets waarbij je als cachepurist ook niet aan moet denken
  2. internetdingetjes i.p.v. een kistje ver weg in een bos

Leg maar uit waarom het volgens jou wel klopt. Het gaat nu puur over de inhoud, iets waar jij zo op aandringt.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...