Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

er komen voor mij ook ongevraagd steeds meer wegwerp(mini)kokers online,

als je ze niet wil zien kijk je toch gewoon niet, zegt men dan, zoek nu eens de verschillen?

1 overeenkomst weet ik, met geocachen heeft het beide niets te maken.

Barny

Geplaatst

Ik wil ze ook kwijt. Straks even proberen.

En dan te bedenken dat je tot voor kort niet eens wist waar de souveniers te vinden waren.

Bovendien moet je dan wel even toestemming vragen, want jouw souvenir staat in mijn profiel :D

Klopt helemaal, ik had het tabblad souvenir nog nooit geopend. Als kind vond ik souvenirs wel leuk, maar toen ik een keer een Eiffeltorentje kreeg waarop aan de onderzijde stond "Made in China", toen verloren ze alle waarde voor mij.

Heb jij mijn souvenir gekopieerd, kan dat? Zo ja, dan biedt dat perspectief. Hoef ik zelf niet te cachen, kopieer ik ze gewoon allemaal van het profiel van Rabyn.

Geplaatst

Klopt helemaal, ik had het tabblad souvenir nog nooit geopend. Als kind vond ik souvenirs wel leuk, maar toen ik een keer een Eiffeltorentje kreeg waarop aan de onderzijde stond "Made in China", toen verloren ze alle waarde voor mij.

Heb jij mijn souvenir gekopieerd, kan dat? Zo ja, dan biedt dat perspectief. Hoef ik zelf niet te cachen, kopieer ik ze gewoon allemaal van het profiel van Rabyn.

Mijn profiel linkt gewoon naar jouw souvenier-tabblad. Want mijn kleine neefje vindt die plaatjes in mijn profiel erg stoer. (Al heeft het kereltje, onder ons gezegd en gezwegen, het buskruit niet uitgevonden). Dus niet zomaar weghalen svp!

Geplaatst

Mijn profiel linkt gewoon naar jouw souvenier-tabblad. Want mijn kleine neefje vindt die plaatjes in mijn profiel erg stoer. (Al heeft het kereltje, onder ons gezegd en gezwegen, het buskruit niet uitgevonden). Dus niet zomaar weghalen svp!

Even nagekeken, het klopt. Jouw neefje heeft het buskruit niet uitgevonden, maar een Chinees (net als het Eiffeltorentje).

Wikipedia: "De eerste beschrijving van echt buskruit komt voor in de militaire encyclopedie Wu Ching tsung Yao uit ongeveer het midden van de elfde eeuw."

Maar ter zake, ik zal het souvenirtje laten staan voor jouw neefje (als je die hebt).

Geplaatst (bewerkt)

Even nagekeken, het klopt. Jouw neefje heeft het buskruit niet uitgevonden, maar een Chinees (net als het Eiffeltorentje).

Wikipedia: "De eerste beschrijving van echt buskruit komt voor in de militaire encyclopedie Wu Ching tsung Yao uit ongeveer het midden van de elfde eeuw."

Maar ter zake, ik zal het souvenirtje laten staan voor jouw neefje (als je die hebt).

Het kereltje is net met pensioen, maar voor de rest klopt het.

bewerkt door Diederikus
Geplaatst

er komen voor mij ook ongevraagd steeds meer wegwerp(mini)kokers online,

als je ze niet wil zien kijk je toch gewoon niet, zegt men dan, zoek nu eens de verschillen?

1 overeenkomst weet ik, met geocachen heeft het beide niets te maken.

Barny

Je hebt al weer gelijk, behalve dat mijn profiel wordt vervuild.

Dan toch een vraag: waarom kwel jij jezelf om in augustus iedere dag een waardeloze cache te zoeken om een souvenir te ontvangen?

Zelf heb ik niet de behoefte kokertjes te vinden om een kritische log te kunnen plaatsen. Zonde van mijn tijd.

Geplaatst

Iemand enig idee hoe ik van die lelijke augustus-souveniers af kom? Of gewoon verder niet cachen in augustus?

Weer even terug on topic heren? Als ik het goed begrijp heeft de TS dus niets tegen souveniers, alleen tegen die van augustus? Ik ben bang dat je er nu niks meer aan kan doen, die je hebt die zal je houden. En als je geen nieuwe meer wilt, dus niet loggen deze maand. Maar waarom vind je deze lelijker dan die andere die je hebt?

Los daarvan, hoop ik dat GS wat meer opties in gaat bouwen. Zodat je zelf de keuze hebt of je wel of geen souveniers wilt ontvangen. Ik vind ze leuk, maar ik heb er begrip voor als mensen er niks aan vinden en ze ook niet willen zien. Net als je wel of niet de statistieken aan hebt staan. Misschien kun je een verzoek doen via het GS forum om dit als feature in te bouwen.

Geplaatst

od, om eens te ervaren hoe het is om hoe het gros van de mensen denken dat ze geocachen in 2013 #schaamteloos #begriploos #harteloos #hersenloos

Barny

Geplaatst (bewerkt)

Maar waarom vind je deze lelijker dan die andere die je hebt?

Smaken verschillen?

Over smaak valt niet te twisten?

bewerkt door regenboog2
Geplaatst

od, om eens te ervaren hoe het is om hoe het gros van de mensen denken dat ze geocachen in 2013 #schaamteloos #begriploos #harteloos #hersenloos

Barny

Kom Barny, die ervaring heb jij al lang.

Geplaatst

Maar waarom vind je deze lelijker dan die andere die je hebt?

Smaken verschillen?

Over smaak valt niet te twisten?

Ik vind zo'n Geocaching Day-, Leapday- of landensouvenier nog niet eens zo raar maar een paar losse augustusdagen vind ik simpelweg onnozel. Daarom zou ik ze graag willen verwijderen. Maar een verzoek via het GS-forum is zo gek nog niet aangezien de functie er blijkbaar nog niet is.

Geplaatst

Hopelijk krijgen we geen vervolg in september. Ik kan kiezen om niet meer te loggen net als Vlindertje, maar dat is voor mij geen optie. Loggen is voor mij de aardbei op de slagroomtaart.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...