Spring naar bijdragen

Te Koop: Willem Iv, Pneumatisch Lijnwerptoestel


technetium

Aanbevolen berichten

In tegenstelling tot een big shot, kruisboog etc. valt een pneumatisch lijnwerptoestel niet onder de wapenwet. Die kun je dus zonder problemen gebruiken bij boomcaches.

 

Sinds ik het ding heb is het vervelendste van boomklimmen (ervoor zorgen dat het touw in de boom komt) weer leuk.

Omdat ik nog wat materiaal over heb van mijn experimenten kan ik een aantal extra Willem IV's maken.

Deze verkoop ik voor 75 euro per stuk.

 

Verder zijn er nog wat opties voor zaken die mij relatief veel tijd kosten om te maken/regelen waar van ik adviseer om dat zelf te regelen, maar voor een gepaste financiele vergoeding wil ik dat ook voor je regelen.

Verzend- en verpakkingskosten: 10 euro

Fietsventiel: 10 euro

Projectiel: 10 euro

Vliegertouw: 10 euro

Bezemsteel: 5 euro

 

Zie ook: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=4245253

Instructie voor gebruik: Zie de fotos bij mijn log van De Houthakker #06: www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=ddf43021-eb79-4df3-8f80-d30d424b4933

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kan niet in je portemonnee kijken. De hogere prijs wordt vooral veroorzaakt omdat ik PVC gebruik dat een druk van 16 bar kan weerstaan (behalve het dopje waar het ventiel mee vast zit, dat is ontworpen voor 10 bar, en daar heb je dan meteen ook de veiligheid zitten)

 

De strategie om te wachten tot ik iets ergens kwijtraak kan ik begrijpen ;) Maar jij bent toch niet iemand die TB's achteroverdrukt? http://coord.info/TB519AJ

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@tech.

 

Verwijzen naar een log op een site die vandaag totaal onbereikbaar is is natuurlijk minder smart.

 

Maar ziet er wel vet uit.

Kun je niet gewoon de bouwtekeningen online zetten?

bewerkt door MacDD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...